مهلت یک هفته‌ای به محتکران کامپیوتر

۲۸م آذر ،

عملیات نامحسوس شناسایی احتکارکنندگان لپ‌تاپ در بازار کامپیوتر که از چندی پیش توسط اتحادیه فناوران رایانه تهران آغاز شده بود منجر به شناسایی پنج محتکر در بازار کامپیوتر تهران شد.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به اینکه بعضی از فعالان حوزه بازار لپ‌تاپ به احتکار این کالای ارتباطی پرداخته اند، اظهار داشت: از چندی پیش بعضی از بازرسان این اتحادیه به صورن نامحسوس به کنترل و شناسایی مغازه‌هایی که به سواستفاده و احتکار مشغول بودند، پرداختند.
“سیدمهدی میرمهدی” افزود: بازرسان این اتحادیه به صورت محسوس و نامحسوس به نظارت بر عملکرد و نوع فعالیت مغازه دارها پرداختند که در این میان بعضی از اشخاص به احتکار این کالای ارتباطی و همچنین عدم عرضه پرداخته بودند.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به شناسایی پنچ محتکر در سطح بازار لپ‌تاپ و رایانه تهران تصریح کرد: از میان ۳۵۰۰ واحد صنفی تنها پنج مورد شناسایی شد که با توجه به مقررات این اتحادیه به اشخاص خاطی نامه نگاری شد تا هرچه سریعتر کالاهای احتکار شده را در بازار عرضه کنند.
وی با اشاره به مهلت عرضه این کالاها تا اوایل هفته آینده گفت: محتکران باید تا روز شنبه هفته آینده تمامی کالاهای احتکار شده را در بازار عرضه کنند در غیراین صورت این پنج نفر به آگاهی، سازمان حمایت از مصرف کننده و ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی می‌شوند.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به شرایط حاضر در بازار لپ تاپ و کامیپوتر گفت: مراجعه کنندگان به این بازارها می توانند در صورت ملاحظه هرگونه تخلف فروشگاه‌ها اعم از گران فروشی، عدم نصب برچسب و همچنین نفروختن کالای مورد نظر نام فروشگاه متخلف را به اتحادیه اعلام کنند تا برخورد قانونی روبرو شوند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.