مهمانپرست از دپارتمان ارتباطات لاهور بازدید کرد

۱۵م آذر ،

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با حضور در دانشگاه بانوان پاکستان، از دپارتمان ارتباطات عمومی دانشگاه بانوان لاهور پاکستان بازدید و با اساتید و دانشجویان رشته روزنامه نگاری این دانشگاه گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به پاکستان، در این دیدار که با استقبال دانشجویان این دانشگاه انجام شد، رامین مهمانپرست، از کلاس‌های آموزشی، تحریریه خبر، تدوین فیلم و پخش زنده رادیویی بازدید کرد.

وی در جمع دانشجویان این دانشگاه به ضرورت همکاری رسانه‌های کشورهای منطقه و مسلمان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های جهان اسلام باید علیه توطئه کشورهای غربی با یکدیگر متحد شوند. ایران و پاکستان به عنوان دو کشور مسلمان و همسایه باید شناخت بهتری نسبت به یکدیگر داشته باشند و رسانه‌ها باید ظرفیت‌های دو کشور را به مردم خود بشناسانند.

مهمان‌پرست به ضرورت همکاری در حوزه گردشگری، اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی از جمله در زمینه تولیدات سینمایی اشاره کرد که این پیشنهاد مورد استقبال اساتید و دانشجویان این کشور قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در اتاق ایران شناسی این دانشگاه با جمعی از دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، مهمان‌پرست در جریان سفر خود به پاکستان با جمعی از مدیران و سردبیران روزنامه‌ای مهم این کشور نیز در محل سفارت ایران دیدار کرد.

در این دیدار که با استقبال خوب رسانه‌ها مواجه شد حاضران به بیان دیدگاه‌های خود در مورد فعالیت‌های رسانه‌های دو کشور پرداختند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که دو کشور ایران و پاکستان باید برای فعالیت‌های مشترک رسانه‌ای ظرفیت‌های یکدیگر را شناسایی کنند و افکار عمومی کشور خود را با خبرها رسانه‌های خود شکل دهند و مانع از تاثیر سیاه نمایی‌های رسانه‌های غرب در مورد کشورهای مستقل شوند.

این اظهارات با تائید مدیران رسانه‌های این کشور همراه بود و آنها نیز به تشریح اقدامات رسانه‌های غرب در قبال کشورشان پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.