مهمانی که روی خوش نشان نمی دهد

با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی قراره که در چند روزه آینده بعضی از استانهای کشور مهمان ناخوانده داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، اما باید دید که این مهمان ناخوانده جایی برای باریدن دارد؟

یا باید مثل قبل یا در خیابانها و جوی ها سرگردان باشد. اما با توجه به توصیه های کثیر مسئولین در این زمینه و پیگیری هایی که صورت گرفته باز هم این مشکل بصورت ناتمام باقی مانده است.

با توجه به اینکه مسئولین تلاشهای زیادی در این زمینه انجام دادند اما باز هم با باریدن این رحمت الهی با مشکلات سیل و آبگرفتگی همچنان دامنگیر پایتخت و استانهای کشور است.

اما انگار با باریدن باران در چند روزه آینده هلال احمر تمهیداتی در این زمینه انجام داده تا خدای نکرده مانند چند روز گذشته که آبگرفتگی در میانه رود مازندران رخ داد نیروها امدادی آماده باشند و هلال احمر هم که گویی سبقت را بین ارگانها در یاری رساندن ربوده همچنان مثل سالها و ماههای قبل همیشه در محل حاضر است.

محمودمظفر رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تمهیدات امداد و نجات هلال احمر برای احتمال سیل و آبگرفتگی در ۶ استان پا بر جاست.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر و همچنین پایگاههای بین شهری بصورت آماده باش برای خدمت رسانی در محل اعزام می شوند.

مظفر ادامه داد: وقوع سیل و آبگرفتگی بصورت ناگهانی در بعضی استانها باعث شده که نیروی داوطلب و جوانان بصورت آماده باش با امکانات و تجهیزات امدادی در محل حاضر می شوند.

وی در ادامه از کمک امدادهای هوایی در این مناطق خبر داد و گفت: البته امدادهای هوایی ما بصورت آماده باش حضور پیدا می کنند که این امر بستگی به شرایط آب و هوایی در این منطقه دارد.

گفتنی است:‌ امیدواریم که مسئولین زیربط تلاشهای خود را برای آمادگی وقوع سیل و آبگرفتگی تهران و استانهای کشور داشته باشند تا شاهد بارش بدون دردسر این رحمت الهی باشیم./ل

گزارش از سحر آرام


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.