مهمان “راه شب” به سخنان مجری برنامه خندید

۱فروردین ۱۳،

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران بامداد روز پنج شنبه ۱۶شهریور “جنگ راه شب” که در این شب های گرم فصل تابستان مهمان خانه های مردم است با اجرای” هومن حاجی عبداللهی” از شبکه تهران به روی آنتن رفت.
در ابتدای برنامه وله ای از مهمانان شب قبل که با حضور محمود معظمی،اشکان خطیبی و سیروان خسروی بود پخش شد.
موضوع برنامه بامداد روز پنج شنبه “راه شب” استعداد بود.”شهنام شهابی” بازیگر سینما و تلویزیون و “مهدی مدرس” خواننده از مهمانان بامداد روز پنج شنبه راه شب بودند.
“شهنام شهابی” بازیگر سینما و تلویزیون که متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱ است با حضور در این برنامه گفت:از سن ۸ سالگی کار بازیگری را با بازی در فیلم “شاخ گاو “کیانوش عیاری آغاز کردم.

وی درخصوص موضوع برنامه تحت عنوان استعداد اظهار داشت:هر فردی در یک  زمینه ای استعداد دارد،ولی مهم کشف و رشد آن استعدادهاست.
شهابی ادامه داد:۸ سال داشتم که به طور اتفاقی هنگامی که در کوچه محل سکونتمان مشغول دوچرخه بازی بودم ،”کیانوش عیاری” من را دید و به من گفت تو بازی می کنی و بعد با مادرم دربارهٔ این مسئله صحبت کرد و من به جایی که الان هست رسیدم.
وی عنوان کرد:از میان کارهایی که تاکنون به ایفای نقش پرداختم؛بازی در مجموعه تلویزیونی” پنج کیلومتر تا بهشت” را بیشتر از همه دوست دارم.
مجری برنامه در هنگام صحبت با مخاطبان تلویزیون عنوان کرد:با مراجعه به سایت هواداران شبکه تهران و ثبت نام عضو این باشگاه  شوید؛من خودم جز کسانی هستم که با مراجعه به این سایت عضو باشگاه هواداران شبکه تهران شده ام و در حین صحبت های او “شهنام شهابی” مهمان برنامه به صحبت های مجری خندید و” حاجی عبداللهی” در مقابل گفت؛چرا می خندی بسیاری از هنرمندان ما در این باشگاه عضو می باشند و بعد از دو مهمان حاضر در برنامه قول گرفت تا آنها هم در این باشگاه ثبت نام کنند.
“مهدی مدرس” خواننده با حضور در “راه شب” گفت:ششم مهر در نمایشگاه بین اللمللی میلاد کنسرت خواهم داشت.
گفتنی است؛ جنگ “راه شب” ویژه برنامه ای است که هربامداد درشب های  فصل تابستان  ساعت ۰۰:۳۰با اجرای هومن حاجی عبد اللهی از شبکه تهران به روی آنتن رفت./ص

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.