مهمترین عناوین خبری روز جمعه گروه “سیاسی” باشگاه خبرنگاران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

توافق درباره مذاکره ایران و آمریکا، آمادگی مجلس برای کمک به قوه مجریه، تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشکنی بانک مرکزی برای تخصیص ارز مرجع واردات دارو، منظور عبدالله نوری از مردم چیست؟، اقدامات مؤثر نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود عوامل تروریست و برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان از مهم‌ترین عناوین خبری امروز (جمعه) سرویس سیاسی بود.

به گزارش تفسیری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز (جمعه ۱۲ آبانماه) به این شرح است:

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در نماز جمعه تهران: توطئه‌ها علیه سوریه دامن توطئه چینان را می‌گیرد/ سبب پیروزی ملت ایران آگاهی و بصیرت آن‌ها است

خطیب موقت نماز جمعه هفته تهران گفت: به دولت‌های منطقه و همسایگان خود نصحیت می‌کنیم شما که دم از اسلام می‌زنید بدانید که این بلایی که به دستور دیگران سر سوریه آوردید، دامن خودتان را هم می‌گیرد و به خودتان برمی‌گردد.

نقوی‌حسینی: توافق مذاکره ایران با آمریکا برای القای اختلال در اراده ملت ایران در مقابله با تحریم‌هاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تکذیب توافق ایران برای مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: هدف اینگونه فضاسازی‌های رسانه‌ای، القای اختلال در عزم و اراده ملت ایران در مقابله با تحریم‌هاست.

لاریجانی: کشور از واردات بسیار ضرر نموده است/مجلس آماده کمک به قوه مجریه در چارچوب رهنمودهای رهبری است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت بین مسئولان در شرایط کنونی گفت: به جای اینکه در شرایط حساس کنونی انرژی‌ها صرف سایش شود، باید همه گروه‌ها و اقوام همبستگی خود را افزایش دهند.

جعفری:تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با اغماض انجام شود

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورت تصویب این طرح در صحن علنی بهارستان با توجه به حجم گسترده کارها تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی باید با دیده اغماض انجام شود.

شهریاری: کارشکنی بانک مرکزی برای تخصیص ارز مرجع واردات دارو

رئیس کمیسیون بهداشت گفت: در جلسه کمیسیون بهداشت با حضور رئیس‌جمهور، مراتب کارشکنی بعضی مسئولان در بانک مرکزی برای تخصیص ارز مرجع واردات دارو به احمدی‌نژاد ابلاغ شد که در آن جلسه مقرر شد تذکر جدی به کارشکنان در این زمینه داده شود اما متاسفانه همچنان با کارشکنی و عدم همکاری قبل روبه‌رو هستیم.

شریعتمداری: در فتنه ۸۸ سردمداران آن فتنه به دنبال فروش ایران بودند/ اصغرزاده: اقدام دانشجویان در حمله به سفارت انگلیس احساسی بود

در برنامه شب قبل دیروز، امروز، فردا که با حضور حسین شریعتمداری و ابراهیم اصغرزاده حول محور مسائل روز برگزار گردید درباره مباحث مربوط به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،‌ مذاکره با آمریکا و فتنه ۸۸ مناظره‌ای صورت گرفت.

منظور عبدالله نوری از مردم چیست؟

اخیرا عبدالله نوری طی مصاحبه‌ای با یکی از جراید کشور اصلی‌ترین دغدغه اصلاح‌‌طلبان را سروشت مردم بیان نموده است که عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی معتقد است منظور وی چیزی غیر از معنی اصلی این واژه است.

نجابت: عبدالله نوری نمک نظام را خورد و نمکدان را شکست/تنها چیزی که اصلاح طلبان نگران آن نیستند سرنوشت مردم است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگان انقلاب اسلامی گفت: عبدالله نوری جزو اشخاصی بود که در نظام جمهوری اسلامی پست‌های مهمی داشت، اما نمک نظام را خورد و نمکدان را شکست.

سردار نقدی: امروزه آمریکا در همهی عرصه‌ها شکست خورده است/ در آمریکا مردم از تعیین سرنوشت خود محروم می باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تسخیر لانه جاسوسی در مقابل سفارت آمریکا در تهران گفت: امروزه آمریکا در همهی عرصه‌ها شکست خورده است، با این وجود چگونه برویم با آن‌ها سازش کنیم؟

سردار احمدی‌مقدم مطرح کرد: اقدامات مؤثر نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود عوامل تروریست به کشور

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اتفاق تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در جریان شناسایی عوامل ترور، اقدامات مثبتی را انجام داده است.

گزارش/گام اشتباه مرسی در وفاداری به اسرائیل

مدتی است نامه رئیس‌جمهوری مصر به شیمون پرز موج انتقادات گسترده را علیه وی به دنبال داشته و بسیاری از مردم مصر در این رفتار سیاسی مرسی دچار تردید شده‌اند.

معین آبادی: سیاست چماق و هویج آمریکا علیه ایران کارآیی ندارد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت:باب دیپلماسی هیچ وقت بسته نبوده اما باید توجه داشته باشیم دیپلماسی و مذاکره تا حدودی می‌تواند منافع ملی کشور را تامین کند.

کریمی: رمالی و جادوگری تحت عنوان کلاهبرداری پیگرد قانونی دارد

یک وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به شیوع رمالی و جادوگری در کشور اظهار داشت: رمالی و جادوگری تحت عنوان کلاهبرداری پیگرد قانونی دارد.

بیانیه/ یوم الله ۱۳ آبان یادآور مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام‌الفساد جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است

۱۳ آبان ماه یادآور حوادثی در دانشگاه و آموزنده در تاریخ جمهوری اسلامی است که هر یک در فصل نوینی از صف آرایی جبهه استکبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام الفساد جهانی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به شمار می رود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.