مهمترین عناوین خبری روز پنج‌شنبه سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران

تکذیب دیدار متکی و باهنر، فرافکنی اصلاح‌طلبان برای ورود به عرصه سیاسی، گزارشی درباره جنگنده صاعقه، چرایی حذف ارز دانشجویی و لزوم اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین عناوین خبری روز پنج‌شنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز(پنج‌شنبه ۱۲ مردادماه) به این شرح است:

مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟
پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری در آستانه دیدار با دانشجویان طی فراخوانی از دانشجویان مهم ترین مطالبه رهبری را خواستار شده است.

رئیس سنای پاکستان وارد مشهد مقدس شد
رئیس سنای پاکستان برای دیدار با مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران وارد مشهد مقدس شد.

 ارز دانشجویی تنها به دوره‌های تکمیلی اختصاص داده شود/ لزوم حذف ارز رشته‌های موجود در داخل
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ارز دانشجویی مقاطع کاردانی، کارشناسی و سایر رشته‌هایی که در داخل کشور وجود دارند باید متوقف شده و فقط به دوره‌های تکمیلی اختصاص داده شود.

جنگنده “صاعقه” حاصل تلاش بی‌وقفه و ایمان پایدار دانشمندان ایرانی
قدرت مانور هوایی، خطای بسیار پایین و شتاب لحظه‌ای سریع از ویژگی‌های جنگنده صاعقه است.

دولت تنها نهاد مسلط برای اجرا و برگزاری انتخابات
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: از آنجا که برگزاری انتخابات یک کار اجرایی است، نهاد دیگری غیر از دولت نمی تواند برگزار کننده آن باشد چراکه دولت با کمترین هزینه و بیشترین تسلط این کار را انجام می دهد.

اصلاح‌طلبان سعی دارند با فرافکنی تشکیلات از هم پاشیده خود را احیا کنند
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اختلافات در جریان اصلاح طلبی به گونه‌ای بوده که ازمحفل های خانگی آنها صدایی به گوش می‌رسد.

روز قدس نه تنها راهکاری برای آزادی فلسطین، بلکه کلید حل همه مشکلات جهان است
رییس جمهور خاطرنشان کرد: دشمنان برای ممانعت از رشد و بزرگ شدن ملت‌های آزادی‌خواه، مستقل و عدالت‌طلب، در حال ایجاد و تحریک گسل‌های قومی و طایفه‌ای و دعوای مذهبی میان مسلمانان هستند.

اصلاحات با اقدامات براندازانه بخت خود را برای حضور در صحنه سیاسی بست
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر هوشیاری مردم گفت: مردم ایران اقدامات براندازانه جریان اصلاحات را از یاد نبرده‌اند هر چند که نظام راه را برای حضور آنان در صحنه باز کرد اما اصلاح طلبان با اقداماتشان بخت خود را بستند.

پیکره اقتصادی کشور بر توانمندی‌های داخلی تکیه کند
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از دیر باز جزء آموزه دینی ملت ایران بوده است، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی عدم خودباختگی در مقابل تهدیدات دشمنان است و پیکره اقتصادی کشور باید بر توانمندی‌های داخلی تکیه کند.

سوریه پیروز نهایی فتنه های غرب و شرق
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سوریه پیروز نهایی فتنه های غرب و شرق بوده و از جمله کشورهایی است که باعث تضعیف رژیم صهیونیستی در منطقه شده است.

پدافند سایبری ایران آماده پاسخگویی به حملات مجازی است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه کشورهای غربی باید به مجموعه ضوابط و مقررات بین المللی پایبند باشند از آمادگی پدافند سایبری ایران برای پاسخگویی به حملات مجازی خبر داد.

دیدار ۲ ساعت و نیمه متکی با باهنر، در راستای جلسه هفتگی جبهه پیروان‌خط‌امام‌(ره) و‌ رهبری است
عضو جامعه اسلامی مهندسین با تکذیب دیدار ۲ ساعت و نیمه متکی و باهنر گفت: این دیدار درواقع جلسه هفتگی جبهه پیروان خط‌ امام‌ (ره)و‌ رهبری بوده است و هیچ دیدار جداگانه‌ای صورت نگرفته است.

محکومیت مفسدان اقتصادی اثبات فصل الخطاب بودن قانون در کشور
دبیر کل دفتر تحکیم وحدت ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی کشور، محکومیت مفسدان اقتصادی را اثبات فصل‌الخطاب بودن قانون در کشور دانست.

صحنه گردان اصلی کشتارمسلمانان میانمار رژیم صهیونیستی است
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی‌ کشور در مجلس گفت: در هر نقطه از دنیا که نسل کشی مسلمانان رخ می دهدصحنه گردان اصلی آن آمریکا و صهیونیست ها هستند.

انتهای‌پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.