مهمترین عامل‌پایداری در مقابل تحریم‌ها، اصل مترقی ولایت فقیه است

۲۹ آبان ،

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که امروز تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی بی‌سابقه است، گفت: عامل پایداری در مقابل آن، روح حاکم بر نظام یعنی اصل مترقی ولایت فقیه است.

به گزارش تفسیری حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ سردار مجید بکایی در مراسم گردهمایی هیات‌های مذهبی وزارت دفاع، افزود: دشمنان امروز به دنبال نابود کردن ماهیت جمهوری اسلامی که از اصل ولایت فقیه نشات می گیرد، می باشند.

وی تصریح کرد: ‌امروز تحریم‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده ‌در هیچ وقت و در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته و آنان به زعم خود در تلاش می باشند تا تمام راه‌های تنفس نظام را بگیرند.

سردار بکایی با برشمردن نمونه‌هایی از تلاش‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون برای ساقط کردن نظام گفت: ایجاد آشوب‌ها و اختلافات قومی در گوشه کنار کشور، تحمیل هشت سال جنگ تمام عیار ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحریم‌های اقتصادی و به کار بردن ترفندها و حیله‌های مختلف از جمله تلاش‌هایی است که دشمن در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کار برده‌اند.‌

وی اظهارداشت: در شرایط تحریم اقتصادی، باید رهنمودهای اقتصادی فرماندهی معظم کل قوا زودتر پیگیری می‌شد تا مشکلات پیش رو به این شکل عیان نشود.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: دشمن با ایجاد تحریم و هماهنگی با عناصر داخلی خود به دنبال ایجاد دشواری معیشتی و اقتصادی و به تبع آن به دنبال زمینه‌سازی برای ورود تهاجم فرهنگی و غالب کردن فرهنگ خود است.

سردار بکایی در ادامه ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن را از مهمترین وظایف همه اقشار جامعه خصوصا در سطح وزارت دفاع دانست و افزود: ابزار پر قدرت و ارزشمند مقابله با این تهاجم، فرهنگ حسینی و عاشورایی است و اگر از این ابزار خوب استفاده شود در مقابل دسیسه های دشمن بخوبی ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.