مهم‌ترین عناوین خبری روز چهارشنبه “گروه سیاسی” باشگاه خبرنگاران

۱۳م دیماه ،

پیام تسلیت مراجع، علما و شخصیت‌ها به مناسبت ارتحال حاج آقا مجتبی تهرانی، تصویب بودجه علی الحساب در صورت تاخیر بیشتر، احتمال حمایت از کاندیدای اصولگرای اصلاح‌طلب، عدم پاسخگویی خاتمی به درخواست اصلاح‌طلبان، نقش “آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش” در رزمایش تخصصی ولایت ۹۱ مهم‌ترین عناوین خبرهای امروز (چهارشنبه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

 به گزارش گروه سیاسیممتازنیوز، مهمترین عناوین خبری امروز (چهارشنبه ۱۳ دی) به این شرح زیر  است:

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله مجتبی تهرانی؛
درگذشت آیت‌الله تهرانی برای حوزه علمیه و جامعه مذهبی تهران ضایعه‌ای ناگوار است

در پی ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم عامل ربانی و معلم اخلاق را ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران خواندند و این مصیبت را به بازماندگان بیت شریف ایشان تسلیت گفتند.

 پیام تسلیت مراجع، علما و شخصیت‌ها به مناسبت ارتحال حاج آقا مجتبی تهرانی

در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولین طی پیام‌هایی درگذشت وی را تسلیت گفتند.

عضو کمیسیون اقتصادی مطرح کرد: تصویب بودجه علی الحساب در صورت تاخیر بیشتر/ نرخ ارز حدود ۲ هزار تومان

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: چنانچه بودجه در اسرع وقت به مجلس ارائه نشود، مجبور به تصویب علی‌الحساب آن خواهیم بود که طبعا مشکلاتی را درپی‌ خواهد داشت.

جهانگیرزاده: اظهارات دیروز احمدی‌نژاد گل به خودی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در کرمانشاه در خصوص این که اقتصاد کشور در دست ۳ هزار نفر است گفت: رئیس جمهور با این اظهارات عملکرد خود را زیر سوال برد.

عضو کمیسیون کشاورزی مطرح کرد: کشاورزی محور توسعه، استقلال و برقراری امنیت غذایی در کشور

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس گفت: کشاورزی محور توسعه و استقلال کشور است و برای این که به این بخش توجه خاصی شود باید به تامین نهاده‌های کشاورزی توجه ویژه‌ای شود تا امنیت غذایی کشور تامین شود.

احمدی‌نژاد شایعه برکناری رحیمی و نجار را رد کرد/لایحه بودجه در حال آماده شدن است

صبح امروز جلسه هیات دولت به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد و دولتی‌ها در جمع اصحاب رسانه‌ها شایعه‌های اخیر تغییر و تحولات کابینه را تکذیب کردند.

فومنی: عده‌ای برای سایر اصلاح‌طلبان تصمیم نگیرند/احتمال حمایت از کاندیدای اصولگرای اصلاح‌طلب

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: در صورتی که بر روی کاندیدایی اصلاح‌طلب به توافق نرسیم از کاندیدای اصولگرای اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم.

نیویورک تایمز: پهپاد اسکن ایگل متعلق به سیا یا اداره امنیت ملی آمریکا بود

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خبر داد که پهپاد اسکن ایگل که ایران اخیرا از شکار آن خبر داد، در نه متعلق به نیروی دریایی امریکا بلکه مربوط بهع سیا یا اداره امنیت ملی امریکا بوده است.

محتشمی: عدم پاسخگویی خاتمی به درخواست اصلاح‌طلبان/جبهه اصلاح‌طلبان به دنبال اجماع است

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: خاتمی تاکنون پاسخی را به درخواست‌های اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری در انتخابات آتی نداده است.

جدیدترین بالگرد رزمی کشور با نام طوفان ۲ عملیاتی شد

با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بالگرد پیشرفته رزمی طوفان ۲ ساخت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع به بهره برداری رسید.

امیر نخعی تشریح کرد: نقش “آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش” در رزمایش تخصصی ولایت ۹۱

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دربارهٔ نقش سامانه‌های آماد و پشتیبانی در رزمایش تخصصی ولایت ۹۱ گفت: سامانه‌های آماد و پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مناطق مورد نظر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

رفتار غیرانسانی تروریست‌های سلفی با دختری مسیحی در سوریه+عکس

گروه‌های تروریستی سلفی در سوریه در یکی از اقدامات وحشیانه و غیرانسانی خود دختری مسیحی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده و در حالتی غیرانسانی رها کردند.

آمریکا به این نتیجه رسیده که در گام اول باید بخشی از تحریم‌ها را لغو کند

مقامات برای پذیرش ایده غنی‌سازی محدود در ایران ابراز تمایل کرده‌اند اما حاضر نیستند به صورت علنی آن را بیان کنند.

آملی لاریجانی: مخلان امنیت اجتماعی اخطارهای قوه قضاییه را جدی بگیرند/ در امنیت اجتماعی مردم مسامحه‌ای صورت نمی‌گیرد

رییس قوه قضاییه با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی،گفت: ‌ باتوجه به تذکرات داده شده در روزهای اخیر برخورد قاطع و بسیار مناسبی با اشرار و زورگیران شده است و باردیگر اعلام می‌کنیم که این شدت عمل هم‌چنان ادامه خواهد داشت و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.