مهم‌ترین برنامه‌های چهار روز اقامت احمدی‌نژاد در نیویورک

اهم برنامه‌های احتمالی  محمود احمدی ن‍‍‍‍ژاد در سفر به نیویورک و اقامت چهار روزه در این شهر برای شرکت در شصت و هفتمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد بدین شرح است:

رئیس جمهور در ساعت ۲۲ شنبه به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک خواهد شد.

مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان، روزنامه واشنگتن پست، شبکه تلویزیونی NHK و دیدار با ایرانیان مقیم از جمله برنامه های روز اول حضور رییس جمهور در نیویورک است.

شرکت در اجلاس عالی رتبه حاکمیت قانون در مقر سازمان ملل و سخنرانی در آن، جلسه با نخبگان و مدیران رسانه ای آمریکا و مصاحبه با شبکه تلویزیونی PBS از جمله برنامه های دومین روز حضور دکتر احمدی نژاد در نیویورک پیش بینی شده است .

شرکت در مراسم افتتاحیه نشست سران شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتد پرس نیز از برنامه های روز سه شنبه رییس جمهور می باشد.

رییس جمهور پیش از ظهر چهارشنبه نیز در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد داشت پس از شرکت در کنفرانس خبری ، فرودگاه جان اف کندی را به مقصد تهران ترک کند.

دیدار با دبیرکل سازمان ملل و روسا و سران کشورهای شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان ملل و رایزنی در خصوص مهمترین مسایل دو جانبه و منطقه ای بویژه پیگیری مصوبات جنبش عدم تعهد از دیگر برنامه های دکتر احمدی نژاد در مدت اقامت در نیویورک به شمار می رود.

۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.