مهم ۳ امتیاز بازی با ازبکستان بود/ جایگاهم را در رابین کازان به دست می آورم

 به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حقیقی در پایان تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: من از نیم فصل مسابقات لیگ روسیه به عضویت تیم رابین کازان درآمدم و به مدت ۴ ماه است که با این تیم تمرین می کنم. در این مدت برای اینکه شرایط همراهی تیم رابین کازان را پیدا کنم روزی ۳ جلسه تمرین می کنم. بعد از بازی با قطر هم به اردوی این تیم ملحق می شوم تا هر چه زودتر شرایط همراهی این تیم را در فصل پیش رو پیدا کرده و جایگاه مناسبی را به دست آورم.

وی ضمن اشاره به قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی باشگاه های روسیه گفت: تیم ما تا پیش از این فصل به قهرمانی جام حذفی نرسیده بود و تمامی عناوین قهرمانی تیم خلاصه می شد به موفقیت هایی که تیم در لیگ برتر روسیه به دست آورده بود. خوشحالم که با تیم رابین کازان به قهرمانی رسیده ام. عنوانی که نخستین قهرمانی تیم ما در جام حذفی روسیه بود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه برد خوبی را مقابل ازبکستان به دست آوردیم. خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم ایران در بازی با ازبکستان خوب بازی نکرده و فقط به ۳ امتیاز رسیده است اما من باید بگویم پیروزی در زمین ازبکستان مهم بود که به آن رسیدیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: فوتبال همین است. گاهی اوقات پیش می آید که خوب بازی نمی کنید اما نتیجه می گیرید. حالت عکس این هم  رخ می دهد. بارها پیش آمده  که خوب بازی کرده ایم اما نتیجه نگرفته ایم اما این بار با وجود اینکه عملکرد خوبی نداشتیم اما به ۳ امتیاز بازی رسیدیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.