مواد اولیه پتروشیمی iبه دست تولید نمایندگان واقعی برسد

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر لزوم ارائه مواد اولیه پتروشیمی iبه تولید نمایندگان واقعی این حوزه تاکید کرد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و ملارد در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره iبه راهکاریی برای حل مشکل عرضه مواد پتروشیمی در بورس گفت: مواد اولیه پتروشیمی باید iبه دست تولید نمایندگان واقعی در این حوزه برسد که در این جهت وزارت صنعت، معدن و تجارت سایت iبهین یاب را برای شناسایی و ثبت نام این اشخاص بروز رسانی نموده است.

وی با بیان واگذاری شرکت‌های پتروشیمی iبه بخش خصوصی، تصریح نمود: این شرکت‌ها iبه دلیل سود‌آوری بالای صادرات، تمایلی iبه عرضه سهام خود در بورس ندارند که راهکارهایی در جهت عرضه سهام  این شرکت‌ها از طریق بورس ارائه شده است.

گروسی با اشاره iبه مشکلات برخی از واحدهای صنعتی تاکید نمود: مواد اولیه مورد نیاز این واحدها از طریق واسطه گری تامین شده و همچنین نقدینگی اولیه این واحدها در جهت تولید محصولات خود در حد کافی نیست.

عضو کمیسیون صنایع با تشریح برخی از جزئیات راهکارهای ارائه شده در جهت عرضه سهام مواد پتروشیمی اظهار داشت: طی جلسات قبل کمیسیون صنایع و معادن تصمیماتی مبنی بر تامین نیاز واحدهای صنعتی با توجه iبه خرید محصولات پتروشیمی از بورس کالا و توزیع بین این واحدها اتخاذ شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.