مواظب باشید، قاتل نامرئی در کمین است

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در محل استراحتش خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر بر اثر گازگرفتگی در محل استراحتش خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه گاز گرفتگی در ساعت ۹:۴۶ صبح روز چهارشنبه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵ را به محل حادثه واقع در خیابان رباط کریم، خیابان فرهودی زارع اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود، افزود: در طبقه دوم این ساختمان اتاقکی ۱۰ متری قرار داشت که محل زندگی و استراحت دو کارگر بود که بنابر اظهارات شاهدان، هنگامی که نزدیکان این افراد متوجه غیبتشان می‌شوند، با مراجعه به محل، از گاز گرفتگی آنان باخبر شده و موضوع را به ۱۲۵ اطلاع داده‌اند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان دو کارگر ایرانی را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده‌اند، اظهار کرد: عوامل اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ یکی از این افراد که کارگری ۴۰ ساله بود را تایید و اعلام کردند.

به گفته ملکی، تکنیسین‌های اورژانس فرد حادثه دیده دیگر را نیز به مراکز درمانی انتقال دادند. وی افزود: بررسی محل حادثه نشان داد که استفاده از اجاق خوراک‌پزی و بسته بودن تمامی منافذ تهویه هوا، علت این حادثه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست تحت هیچ شرایطی برای تامین گرمای محیط خود، از لوازم فاقد استاندارد استفاده نکنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.