موافقت اهالی سامان برای ایجاد تغییرات در شهر

فرخ بعنوان فرماندار شهرستان سامان در جلسه با اهالی با نفوذ برای صدارت شهر از اعلام برنامه های خود برای شهر می گوید و موافقت اهالی برای تغییرات در شهر را می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در قسمت ششم “کلاه پهلوی”، فرخ بعنوان فرماندار شهرستان سامان در جلسه با اهالی با نفوذ برای صدارت شهر از اعلام برنامه های خود برای شهر می گوید و موافقت اهالی برای تغییرات در شهر را می گیرد. او برای اینکار نیاز به پول دارد که بخشی از آن را از مردم تامین می کند و برای بخش دیگر راهی تهران می شود.
بنابراین گزارش؛ کسانی که در قسمت ششم این سریال هنرنمایی می کنند عبارتند از : “داریوش فرهنگ” در نقش صمصام ،”شقایق فرهانی” در نقش مه لقا، “امین حیایی” در نقش کریم ، “سارا خویینی ها” در نقش عالیه، “محمد رضا شریفی نیا” در نقش میرزا رضا تدین،” مریلا زارعی” در نقش فروغ، “ثریا قاسمی” در نقش مادر میرزا رضا، ن”یلوفر خوش خلق” در نقش فاطمه، مرحوم “عباس امیری” در نقش ذبیح الله. ، “رحمان باقریان” در نقش سید علی ، “فخرالدین صدیق شریف” در نقش  احسان، “بیوک میرزایی “در نقش ماشاءا.. ،”صالح میرزا آقایی” در نقش ژان، “تورج فرامرزی” در نقش معمار یعقوب، زنده یاد “اجمد صلاحی “در نقش معمار اسحاق.
لازم به ذکر است؛ داستان این سریال ۵۰ قسمتی درباره یک جوان ایرانی تحصیلکرده در فرانسه به اسم فرخ با بازی”امیر علی دانایی” است که، پس از ازدواج با دختر مستشارالدوله و عضویت در لژ فراماسونری به ایران مراجعه کرده و از طریق توصیه فرماندار شهرستان کوچکی دراطراف تهران و مامور اجرای فرمان کشف ‌حجاب در آن شهرستان می‌شود.
گفتنی است؛ این مجموعه که یکی از سریال های الف ویژه شبکه یک است و به کارگردانی “ضیاءالدین دری” ساخته شده هر هفته جمعه شب ساعت ۲۲و تکرار آن دوشنبه شب ساعت ۱۹:۴۰ از این شبکه پخش می شود ./ص
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.