موافقت با جباری در مقابل بازگشت فرهاد

مدیر عامل تیم استقلال از ابتدای فصل نقل وانتقالات خواستار بازگشت فرهاد مجیدی شد اما مخالفت امیر قلعه نوعی وی را با مشکل روبرو کرد تا اصرار مدیریت باشگاه با تاکتیک خاصی از سوی وی همراه شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مدیرعامل استقلال به تماس و ارتباط خود با فرهاد مجیدی ادامه داد و هیچ زمانی از منتقی شدن بازگشت وی حرفی به میان نیاورد تا زمانی که قلعه نوعی به بازگشت جباری اصرار ورزید مدیر عامل تیم اعلام کرد مخالفتی با حضور جباری در تیم ندارد اما مذاکره ای با وی انجام نمی دهد و قلعه نوعی و دوستانش باید شرایط را ادامه دهند زیرا وی خواستار جباری نیست و اگر قلعه نوعی تمایل دارد باید عواقبش را بپذیرد و با این بازیکن مذاکره و قرارداد امضا کند اتفاقی که سرانجام رخ داد و مدیرعامل استقلال از حضور جباری برای بازگشت فرهاد مجیدی بهره برد.

وی اعلام کرده است با حضور جباری در تیم و جلب نظر امیر قلعه نوعی سرمربی تیم قصد دارد شرایط را برای بازگشت فرهاد مجیدی فراهم کند.

این در حالی است که همراهی مدیر عامل تیم با امیر قلعه نوعی باید با بازگشت فرهاد مجیدی به نوعی جبران شود تا کاپیتان یک فصل دیگری را در جمع آبی ها سپری کند.

این در حالی است که سرمربی استقلال صراحتا اعلام کرده است به بازیکن تحمیلی نیاز ندارد اما اصرار مدیر عامل استقلال همچنان ادامه دارد و حتی صحبتهایی نیز با مجیدی انجام شده است.

شایان ذکر است، فرهاد مجیدی نیز تمایل زیادی برای همکاری با امیرقلعه نوعی ندارد و این در حالی است که علی فتح الله زاده به وی اعلام کرده مشکلات را حل کند تا این همکاری صورت بپذیرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.