موافقت خود را برای مذاکرات جدید با ۱+۵ اعلام کرده‌ایم/ رد اصل مذاکره با آمریکا

۱۸م دیماه ،

رئیس کمیسیون امنیت ملی دربارهٔ توافق میان ایران و ۱+۵ گفت: اگر توافق میان ایران و ۱+۵ صورت نگیرد بسیاری از ابهامات به وجود می‌آید که ما می توانیم در فرصت مذاکرات این ابهامات را خنثی کرده و مواضع خود را برای بقیه اعضا روشن کنیم.

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ مذاکرات ایران و ۱+۵ گفت: ما موافقت خود را برای اعلام مذاکرات جدید اعلام کرده‌ایم و قرار بر این است تا زمان و مکان مذاکره به زودی تعیین شود.

وی در ادامه با اشاره به خبری مبنی بر این که بسته پیشنهادی ۱+۵ تغییر نکرده و مانند بسته های پیشین است افزود: اگر توافق میان ایران و ۱+۵ صورت نگیرد بسیاری از ابهامات به وجود می‌آید که ما می توانیم در فرصت مذاکرات این ابهامات را خنثی کرده و مواضع خود را برای بقیه اعضا روشن کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی دربارهٔ مذاکره با آمریکا خاطر نشان کرد: ما اصل مذاکره با آمریکایی‌ها را قبول نداریم اما چه طور است که اوباما برای مذاکره پیش شرط تعیین می کند.

 وی در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط خاصی که در رابطه با مذاکره با آمریکا دارد اعلام آمادگی نمی کند اما هنگامی که آمریکا پیش شرط تعیین می کند ما به طریق اولا مذاکره نخواهیم کرد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.