موافقت رئیس‌جمهور با افزایش اختیارات استانداران

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

استاندار تهران یا اشاره به جلسه امروز استانداران با روحانی گفت: در این جلسه رئیس‌جمهور با کلیات افزایش اختیارات استانداران موافقت کرد.

“سیدحسین هاشمی”  استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در تشریح جرئیات نشست امروز(چهارشنبه) استانداران سراسر کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت گفت: استانداران در این نشست مسائل مورد نظر خود را مطرح کردند و رئیس‌جمهور نیز سیاست‌های کلی را در جهت تبیین وظایف استانداران در این جلسه تشریح کرد.  

وی همچنین درباره افزایش اختیارات استانداران افزود: استانداران نماینده عالی دولت در استان‌ها هستند و در صورتی می‌توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند که دایره اختیارات آنها گسترش پیدا کند.

هاشمی تصریح کرد: در نشست امروز، شخص رئیس‌جمهور با کلیات افزایش اختیارات استانداران موافقت کرد و قرار شد پیشنهادات لازم از سوی استانداران در این باره در کارگروهی مطرح شود تا در جلسه هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی نشست مشترک استانداران سراسر کشور با هیئت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست حسن روحانی در مجموعه حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد.
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.