موافق تشکیل حزب فراگیر زنان نیستم/از تشکیل حزب فراگیر در کشور استقبال می‌کنم

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو حزب اسلامی کار گفت: با توجه به تاثیرات مثبت تشکیل حزب فراگیر در کشور از تشکیل آن استقبال می‌کنم اما با تشکیل حزب مطلق زنان موافق نیستم.

“سهیلا جلودارزاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تشکیل احزاب فراگیر در کشور اظهار داشت: احزاب بعنوان یکی از ملزومات جمهوری به حساب می‌آیند که باید به صورت قوی و قدرتمند در جامعه و کشور تشکیل شوند.

عضو حزب اسلامی کار در ادامه گفت: از تشکیل حزب فراگیر در کشور استقبال می‌کنم چرا که می‌تواند بعنوان مجموعه احزاب همفکر و هم جهت باشد و تأثیرات خود را در عرصه‌های سیاسی اجتماعی به جای بگذارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: نمایندگان مجلس و دولتی‌ها به عنوان نسل انقلابی در کشور حافظ و پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی می باشند و می‌توانند از این طریق هم جهت با آرمان‌های شهدا، امام خمینی (ره)، سایر خدمت‌گذاران انقلاب باشند.

وی با اشاره به پیشرفت جریان‌های سیاسی در سایر کشورها در دهکده جهانی گفت: با توجه به سرعت زیاد پیشرفت باید بتوانیم حزبی را به عنوان رابط میان نسل‌ها و انتقال مطالب در سطح وسیع  در کشور داشته باشیم تا حافظ نظام و انقلاب اسلامی باشد.

جلودارزاده دربارهٔ تشکیل حزب فراگیر زنان تصریح کرد: در کل با جدا کردن جامعه به دو بخش زنان و مردان مخالفم چرا که این مسئله نمی‌تواند تفکیک خوبی در جریان سیاسی کشور باشد.

عضو حزب اسلامی کار با اشاره به احتمال تشکیل وزارت زنان در کشور اظهار داشت: تشکیل چنین وزارت‌خانه‌ای به این جهت که سبب کاهش فاصله‌ی میان جایگاه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زنان  نسبت به مردان می‌شود، مفید است اما با تشکیل حزب مطلق زنان موافق نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما از سوی دولت منتخب برای حضور در کابینه پیشنهادی داشته‌اید گفت: خیر، ما همیشه کارگر جامعه بوده‌ایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.