موبایلتان را به وب کم تبدیل کنید + لینک دانلود و آموزش

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

وب‌کم‌ وسیله‌ای است که برای ارتباط های تصویری روزمره در فضای نت استفاده میشود و برای دیدن و صحبت کردن با دوستان، اعضای خانواده و همکاران بسیار کاربرد دارد.این وسیله با اینکه روی بیشتر لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های همراه نصب می باشد اما برخی شاید هنوز برای رایانه شخصی خود اقدام به خرید آن نکرده اند و برای همین دریچه یک ترفند به شما آموزش می دهد که تنها با نصب دو نرم افزار بر روی گوشی اندروید خود و همچنین نصب مشابه آن بر روی کامپیوتر خانگی بتوانید به راحتی در خرید این وسیله صرفه جویی کنید و یک وب کم رایگان،آن هم با امکاناتی بیشتر از وب کم های رایج در بازار بر روی رایانه خود داشته باشید.

چطور گوشی و یا تبلت اندروید خود را به وب کم تبدیل کنیم!؟
در ابتدا باید بگوییم اگر گوشی و یا تبلت اندرویدی شما دوربین جلو ندارد هم جای نگرانی نیست، چرا که با این ترفند از دوربین اصلی دستگاه اندرویدی‌تان نیز می توانیداستفاده کنید.اما از آنجایی که این روش باعث استفاده بیشتر از باتری نیز میگردد  توصیه می شود که در هنگام استفاده از گوشی خود به عنوان وب کم آن را حتما در حالت شارژینگ قرار دهید.
نکته ی دیگر آنکه این نرم افزار بر روی مرورگر فایرفاکس و کروم بهتر از اکسپلورر اجرا می شود.

_ در ابتدا:
برنامه IP Webcam از لینک زیر دانلود کنید و آن را بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.
برای دانلود IP WEBCAM اینجا کلیک کنید.
سپس نسخه ویندوز این نرم‌افزار یعنی همان IP Camera Adapter را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب نمایید.
برای دانلود IP CAMERA ADAPTER اینجا کلیک کنید.
پس از آن که برنامه‌ها را روی دستگاه اندرویدی و کامپیوتر خود نصب کردید، مرحله های زیر را برای راه اندازی و استفاده از این ترفند شگفت انگیز طی کنید.

مرحله یک

IP Webcam را بر روی دستگاه اندروید خوداجرا کرده و در قسمت تنظیمات رزولوشن، کیفیت، جهت تصویر را تنظیم نمایید. سپس به قسمت پایین صفحه بروید و Start server را لمس کنید.

پیشنهاد می‌ شود که حتما یک نام کاربری و رمز عبور  در ابتدای کار با این نرم افزار تعیین کنید چرا که این کار به ارتباط شما امنیت می‌ دهد

مرحله دو

در قسمت پایین صفحه دستگاه اندرویدی‌تان یک آدرس IP ظاهر می‌گردد. آن را به همراه پورتی که مشاهده می‌کنید در نوار بالای کروم یا فایرفاکس وارد کنید.

مرحله سه

با توجه به نیازتان گزینه مطلوب مورد نظر را انتخاب کنید.
بعد از این مرحله باید تصویر خود را روی مرورگری که اجرا کرده اید،مشاهده کنید. در صورت اینکه تصویری مشاهده نمی‌کنید از طیق ابتدای مرحله سوم  گزینه دیگری را انتخاب نمایید.

مرحله چهار

برنامه IP Camera Adapter که روی ویندوز خود(vista/xp/2000)نصب کرده اید را اجرا کنید. سپس اطلاعات خواسته شده، مثل IP، پورت ، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله آخر
روی گزینه Autodetect در کنار تنظیمات رزولوشن کلیک کنید و سپس دکمه Apply را بفشار دهید. حالا باید برنامه‌ای که می‌خواهید وب‌کم را با استفاده از آن راه‌اندازی کنید (مثل ،oovoo،Skype) را ببنید و دوباره اجرا  کنید.

برای دانلود نرم افزار ها روی گزینه های زیر کلیک کنید.

*دانلود نرم افزار برای کامپیوتر

*دانلود نرم افزار برای گوشی همراه

باشگاه خبرنگاران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۹ مهر   مشاهده : ۲   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – کامپیوتر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.