موبایل ایرانی مخصوص کودکان تولید شد

۲۸م آذر ، مهر- مدیر یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های موبایل از طراحی و ساخت گوشی‌های تازه ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد که امکان شماره‌گیری و ذخیره تنها ۴ شماره مشخص را دارد و از این حیث می‌تواند نگرانی خانواده‌ها را برای در اختیار داشتن موبایل فرزندانشان برطرف کند.

رضا مریداوی – مدیرعامل شرکت دیمو اظهار داشت: به سبب مسائل فرهنگی و بروز بعضی آسیبهای اجتماعی در شرایط حاضر، استفاده از تلفن همراه برای کودکان از سوی خانواده ها با مقاومتهایی همراه است که با ورود گوشی های مخصوص کودکان به بازار که تولید داخل بوده و برحسب نیاز خانواده ها طراحی شده این مشکل به راحتی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه این گوشی ها در ۲ نوع دارای صفحه نمایشگر و بدون صفحه نمایشگر و با قابلیت ذخیره و شماره گیری حداکثر ۴ شماره مهم و ضروری و بدون هیچ امکاناتی وارد بازار می گردد و قیمت ارزانی نیز خواهد داشت ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده این گوشی ها از سال آینده به بازار می آیند.

مدیرعامل شرکت دیمو با اشاره به برنامه این شرکت برای تولید و عرضه گوشی های ایرانی در بازار خاطرنشان کرد: تاکنون ۷ مدل از گوشی های با برند تجاری دیمو را وارد بازار کرده ایم و تا هفته آینده نیز ۳ مدل تازه گوشی لمسی و هوشمند از این برند وارد بازار می‌شود.

وی با تاکید براینکه برنامه ریزی برای افزایش تعداد مدلهای گوشی های دیمو در بازار تا پایان امسال به ۱۲ مدل خواهد رسید، گفت: تمامی گوشی های تولید داخل دیمو از نام های ایرانی همچون هما، لبخند، یاس، سام، سهند، زرین، دنا و آوا بهره گرفته اند.

مریداوی از جمله قابلیت ها و امکانات این گوشی های هوشمند تازه را پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید و جاوا عنوان کرد و گفت: در این مدلها قابلیت پشتیبانی از محیط آندروئید نیز وجود دارد به این معنی که قابلیت نصب سیستم عامل برروی این دستگاهها فراهم است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.