موبایل خود را با تکان دادن شارژ کنید + دانلود

۰۱م آذر ،

همه ما خالی شدن شارژ باتری موبایلمان را در شرایط اضطراری تجربه کرده و آرزوی روشن شدن تلفن همراهمان را حتی برای یک دقیقه داشته ایم.

ویژگی های نرم افزار: 

اما نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید.

مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.

سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد.

در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان بسیاری دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا ۵۰ میلی ولت انرژی برق تولید نماید.

دانلود و نصب نرم افزار:

گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های حاوی سیستم عامل آندروید ۱٫۶ و بالاتر قابل نصب است.

همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا حاوی سیستم عامل سیمبین ۳، سری ۶۰ ورژن ۵، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

باشگاه خبرنگاران

ممتازنیوز – کامپیوتر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.