موبایل عضوی از بدن جوانان شده است

یک نظرسنجی به بررسی میزان استفاده جوانان از تلفن های همراه و کاربرد های آن در بین این قشراز افراد پرداخته که نشان می دهد تلفن همراه تبدیل به یکی از اعضای بدن جوانان شده است.
بر اساس این نظر سنجی که در یک جامعه آماری یک هزار نفری و بین افراد۱۲ تا ۲۵ سال انجام شده، به ابن نتیجه رسیده که این افراد با تلفن همراه خود کارهای معمولی مانند ارسال پیامک وبرقراری تماس را انجام می دهند؛ اما نزدیک به ۹۰ درصد آنها از سرکلاس از گوشی همراه خود استفاده می کنند.
براساس این نظر سنجی، ۶۰ درصد این افراد معتقدند که به گوشی تلفن همراه خود معتادند و تلفن همراهشان را حتی در هنگام خواب از کنارشان دور نمی کنند.
همچنین ۷۳ درصد آنها اعلام کرده اند که روزانه با تلفن همراه خود مکالمه می کنند و ۹۴ درصد این جامعه آماری در روز حداقل یک پیامک ارسال می کنند.
به گزارش موبنا ۸۸ درصد جوانان ارسال پیامک برای آنها در سرکلاس امری عادی است وبیشتر افراد در این جامعه اماری اعلام کرده اند که ارسال پیامک در بهبود روابط عاطفی آنها موثر است.
این نظر سنجی به این نتیجه رسیده که ۵۴ درصد افراد در این جامعه اماری گوشی جدید نمی خواهند؛ اگرچه بیش از نیمی از این افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و تمام کسانی که گوشی هوشمند دارند از این وسیله برای رفتن به شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.