موتلفه:آل‌اسحاق باید گزینه نهایی باشد

۱۸اردیبهشت،

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقدیم باید یحیی آل اسحاق به عنوان نامزد اصلح گزینه نهایی ائتلاف اصولگرایان باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازم هر، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به سوابق اجرایی نامزدهای اصولگرایان و نیز با در نظر گرفتن اولویتهای امروز کشور، معتقدیم باید یحیی آل اسحاق به عنوان نامزد اصلح گزینه نهایی ائتلاف اصولگرایان باشد.

محمدعلی امانی، رئیس ستاد انتخابات آل اسحاق گفت: با توجه به سوابق اجرایی نامزدهای اصولگرایان و نیز با در نظر گرفتن اولویتهای امروز کشور، معتقدیم باید دکتر آل اسحاق به عنوان نامزد اصلح گزینه نهایی ائتلاف اصولگرایان باشد.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اولویت سالهای اخیر کشور را اقتصادی اعلام کرده اند. ضمن احترام به همه نامزدها باید گفت همه صاحبنظران معترف می باشند که در میان نامزدها هیچ یک به اندازه آل اسحاق به اقتصاد و مشکلات کشور مسلط نیست.

وی افزود: تخصص مدیریت استراتژیک آل اسحاق کمک می کند تا بهتر از بسیاری از دیگر نامزدها معیار کلان نگری مورد مطالبه رهبری را برآورده سازد و آفت روزمرگی که مدیریت اجرایی امروز کشور بدان مبتلا است را درمان نماید.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.