موتورسواری بردلی کوپر در سینماهای جهان

۱۴ام بهمن ،

اولین درام جنایی ˝The Place Beyond the Pines˝ با کارگردانی درک کیانفرانس و نقش‌آفرینی ستارگانی همچون رایان گاسلینگ و بردلی کوپر در روز ۲۹ ماه مارس ۲۰۲۲ میلادی (۱۰ فروردین‌ماه ۹۲) در سینماهای سراسر جهان روی پرده می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه این درام جنایی را که در نیویروک و گلنویل فیلمبرداری شده، درک کیانفرانس، بن کوکیو و داریس مِردر به صورت مشترک به رشته تحریر درآوردند.

بنابر این گزارش، فیلم “Blue Valentine” از فیلم‌های شاخص این فیلمساز آمریکایی است که در سال ۲۰۱۱ نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

به نوشته هالیوودنیوز، داستان “The Place Beyond the Pines” دربارهٔ موتورسواری با نام لوک با بازی رایان گاسلینگ است که فرزندش تازه متولد شده و او طی جریاناتی ناخواسته مجبور است که به تنهایی پسرش را بزرگ کند. موتورسواری تنها کاری است که لوک از عهده آن برمی‌آید و برای هزینه‌های بزرگ کردن فرزندش به صورت کاملا حرفه‌ای و انفرادی و با استفاده از موتورسیکلت منحصربفردش به سرقت از بانک‌ها دست می‌زند. این در حالی است که یک پلیس وظیفه‌شناس و حرفه‌ای که اتفاقا او نیز راننده کاربلدی است با بازی بردلی کوپر در جریان یک تعقیب و گریز او را دنبال می‌کند و از اینجا مشکلات لوک آغاز می‌شود و…

بردلی کوپر، رایان گاسلینگ، رُز بیرن، دان دهان، اوا مندس، ری لیوتا، بروس گرین‌وود و بن مندلسون بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

گفتنی است، کمپانی‌های الکتریک سیتی انترتیمنت (Electric City Entertainment) و هانتیگ لن فیلمز (Hunting Lane Films) تهیه‌کنندگان این فیلم ۱۴۰ دقیقه‌ای می باشند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.