موراتی: گواردیولا؟ ما الان استراماچونی را داریم

  این روزها صحبت هایی درمورد احتمال انتقال پپ گواردیولا به میلان به گوش می رسد و شنیده می شود که سران نرآتزوری هم برای جذب او وارد عمل خواهند شد. ولی موراتی در صحبت هایی اعلام کرده که از در اختیار داشتن مربی جوان تیمش راضی است.

 به گزارش گل، موراتی در ادامه توضیح داد که استراماچونی شباهت هایی به ژوزه مورینیو دارد، ولی آنها دو اخلاق و رفتار مشابه دارند.

موراتی ادامه داد:« من از نظر فداکاری برای کار، این دو را با هم مقایسه می کنم. چون این ویژگی برای هر مربی حرفه ای ای است.گاهی وقتها وقتی مورد بی توجهی هواداران هستی، پیدا کردن چنین فداکاری هایی آسان نیست ولی استراماچونی ویژگی عادی و طبیعی ای دارد ولی این به شرطی خوب است که به نتایج خوب نیز رسید.»

رئیس باشگاه اینتر به علاوه در مورد خاویر زانتی هم صحبت کرد و تاکید کرد که سران نرآتزوری اجازه نمی دهند که این ستاره آرژانتینی ازتیمشان برود و یادآوری کرد که زانتی سرنوشتی مثل دل پیرو و خداحافظی تلخش با یووه نخواهد داشت.

او ادامه داد:« من در باشگاه یوونتوس نیستم. پس از دلایل جدایی دل پیرو خبر ندارم. ولی زانتی یک بازیکن فوق العاده است؛ به نظر من دل پیرو هم همین طور بود. آینده زانتی نوشته شده و او می تواند در آینده به عنوان یکی از مدیران فوتبال اینتر مشغول به کار شود. »

زانتی تا تابستان سال ۲۰۲۴ با اینتر قرارداد دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.