مورینیو: اولویت من کسب سوپرجام نیست

 مورینیو که امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میزبان تیم بارسلونا در بازی برگشت سوپر جام باشگاههای اسپانیا است، سخنان پیش از بازی رفت این مسابقات را تکرار کرد که در آن گفته بود ترجیح می دهد سوپرجام را ببازد اما در لالیگا برنده شود.

او که تیمش، بازی رفت را در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۳ بر ۲ به بارسلونا واگذار کرد، در کنفرانس خبری پیش از دیدار ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب به وقت اسپانیا – یک بامداد به وقت تهران- گفت: پیروزی یا باخت در دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا در مقابل بارسلونا چندان فرقی برایش نمی کند.

مورینیو افزود: با این حال، برای او بسیار مهم است که بازیکنان رئال مادرید به بازی ضعیف خود که هفته جاری باعث شکست آنها مقابل تیم ختافه در چارچوب مسابقات جام باشگاههای اسپانیا (لالیگا) شد، ادامه ندهند.

وی تصریح کرد: اگرچه برایم پیروزی یا باخت مقابل بارسلونا در سوپرجام مهم نیست اما برایم بسیار اهمیت دارد که بدانم آیا باخت مقابل ختافه تصادفی‌ بود یا اینکه رئال مادرید واقعا از نظر روحی‌ و احساسی‌ دچار مشکل است.

سرمربی رئال مادرید، تساوی با والنسیا در دیدار نخست لالیگا را قابل پدیرش دانست اما گفت که شکست در برابر ختافه برای ما هیچ توجیهی ندارد هر چند عملکرد رئال مادرید در این مسابقه از جهات مختلف اعم از اشتیاق بازیکنان، هدفگذاری و تاکتیک تیم غیرقابل قبول بود.

مورینیو در واکنش به کسانی که عملکرد ”کریستیانو رونالدو” مهاجم پرتغالی این تیم را در آغاز فصل جدید مورد انتقاد قرار داده اند، اظهارداشت: کریس رونالدو بهتر یا بدتر از تیم نبوده بلکه عملکردی یکسان داشته است چون همه بازیکنان در یک تیم بازی می‌‌کنند و اگر عملکرد همه یکسان بوده، این عملکرد شامل او نیز می‌‌شود .

سر مربی‌ رئال مادرید همچنین از پیش بینی نتیجه بازی امشب خودداری کرد و گفت: پیش بینی‌ یک دیدار دشوار است زیرا هر چیزی امکان دارد رخ بدهد و مسیر بازی را تغییر دهد.

وی افزود: برنامه رئال مادرید برای بازی با بارسلونا بسیار اساسی‌ و مبتنی بر توپ برای همه، دفاع از دقیقه نخست و حمله از آغاز دیدار است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.