مورینیو: رونالدو جواب توهین‌ها را نمی‌دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

    ژوزه مورینیو پیش از بازی تیمش مقابل آلکویانو در کوپا دل ری در کنفرانس مطبوعاتی حاضر در خصوص این دیدار صحبت‌هایی انجام داد.

په‌په، آلونسو، اوزیل و رونالدو در بازی امشب حاضر نخواهند شد و الکس و خوزه رودریگوئز iبه جمع بازیکنان مادرید برای این دیدار اضافه خواهند شد.

به گزارش تفسیری فارس، وی در این باره اظهار داشت: بازی حذفی مقابل آلکویا در خانه این تیم را مسابقه آسانی نمی‌دانم. بازیکنان ما بازی امشب را دست کم نمی‌گیرند زیرا مقابل یک تیم با انگیزه، پرامید و سرحال iبه میدان می‌روند. iبه حریف و انگیزه آنها احترام می‌گذارم.

سرمربی پرتغالی مادرید در خصوص اهمیت این مسابقات برای تیمش گفت: همه رقابت‌ها و بازی‌ها مهم می باشند. iبه آلکوی می‌رویم تا مقابل تیمی بازی کنیم که مدتی از فوتبال سطح بالا دور بوده است اما iبه این تیم احترام می‌گذاریم و از مشکلات این بازی با خبر هستیم.

وی در خصوص شعارها و فریادهایی که در بازی‌های خارج از خانه علیه رونالدو داده می‌شود گفت: فکر نمی‌کنم چیزی که آنها می‌گویند تاثیری داشته باشد. این چیزی است که وجود دارد و فکر نمی‌کنم برای یک بازیکن راحت باشد که در هر بازی که خارج از برنابئو انجام می‌دهد مورد توهین قرار بگیرد. مساله مهم برای من این است که او با توهین یا رفتار زشت iبه آنها پاسخ نمی‌دهد. گاهی واکنش وی iبه مردم یا برخی حریفان پیچیدگی‌هایی دارد اما او هرگز با رفتار بد پاسخ آنها را نمی‌دهد. هرگز ندیده‌ام که چنین کاری بکند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.