مورینیو: مشکلم در رئال انتقاد ناپذیری رونالدو بود

۱۵خردادماه،

رونالدو در سال ۲۰۰۹، با قراردادی به ارزش حدود ۹۰ میلیون یورو از منچستریونایتد انگلیس به رئال مادرید پیوست و تحت هدایت مورینیو به موفقیت ها گلزنی های خود برای رئال ادامه داد. مورینیو اوایل این هفته رئال را به مقصد چلسی در انگلیس ترک کرد.

مورینیو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسپانیا دربارهٔ روابط خود با رونالدو گفت رونالدو انتقاد پذیر نبود.

این سرمربی پرتغال گفت:« من فقط با او یک مشکل داشتم که بسیار ساده اما بسیار مهم بود . زمانی که سرمربی از بازیکنی از نقطه نظر تاکتیکی انتقاد می کند او باید آن را بپذیرد و در جهت بهبود گام بردارد.»

مورینیو گفت:« در آن زمان او این کار را به خوبی انجام نمی داد زیرا شاید او فکر می کرد همه چیز را می داند و مربی نمی تواند به او کمک کند تا عملکردش را بهبود بخشد. کریستیانو سه فصل خارق العاده را با من پشت سر گذاشت. نمی دانم آن دوران بهترین دوران حرفه ای او بود یا نه زیرا او در منچستر یونایتد نیز فصل های موفقی داشت.»

مورینیو گفت:« فکر می کنم از نظر تاکتیکی ما شرایطی فوق العاده برای او فراهم کردیم که او از طریق آن می توانست همه استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل و بسیار گلزنی کند.»

به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، ناکامی رئال در فتح جامی معتبر در فصل قبل و گزارش هایی دربارهٔ بروز اختلافات در رختکن این تیم این گمانه زنی ها را شدت بخشید که رونالدو ممکن است در پی ترک سانتیاگو برنابئو باشد. این در حالی است که رونالدو تا ماه ژوئن ۲۰۲۴ با رئال قرارداد دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.