مورینیو: هنوز در مورد فصل آینده تصمیم گیری نکرده ام

۱۱اردیبهشت،

وی گفت :«دوست دارم سال آینده در جایی باشم که به من علاقه داشته باشند.»

تیم فوتبال رئال مادرید روز سه شنبه در دیدار برگشت از مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر مهمان خود بروسیا دورتموند آلمان را شکست داد اما از راهیابی به دیدار پایانی این رقابتها بازماند.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید در حضور حدود هشتاد هزار تماشاگر برگزار شد کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در دقیقه هشتاد و سه و سرخیو راموس در دقیقه هشتاد و هشت گلهای رئال را به ثمر رساندند.

اما با توجه به پیروزی چهار بر یک دورتموند در دیدار رفت این تیم در مجموع دو دیدار با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید و به دیدار پایانی این رقابتها صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مورینیو در کنفرانس خبری پس از این مسابقه گفت:«قطعا دوست دارم جایی حضور داشته باشم که مورد علاقه اشخاص باشم. در انگلیس اینگونه بود. در اسپانیا کمی متفاوت است زیرا در اینجا برخی اشخاص -که بسیاری از آنها در سالن کنفرانس حضور دارند- از من متنفر می باشند. اما تصمیم گیری در این مورد مشکل است زیرا من باشگاه را دوست دارم. باید تا پایان فصل صبر کرد.»

وی که در حقیقت تا سال دوهزار و شانزده با رئال مادرید قرارداد دارد، افزود:« من با باشگاه قرارداد دارم و نمی توان این قرارداد را لغو کرد مگر زمانی که دو طرف تفاهم نداشته باشند.»

مورنیو که سومین فصل حضورش را در رئال مادرید سپری می کند هر چند جدایی اش از این باشگاه را تایید نکرد ، بر ماندنش در این تیم نیز تاکید نکرد. این درحالی است که وی در پی حذف در نیمه نهایی سال قبل لیگ قهرمانان در مقابل بایرن ،ماندنش را در این باشگاه تایید کرده بود.

مورینیو خاطر نشان کرد :«می خواهم فصل را به پایان برسانم، می خواهم به دیدار پایانی جام حذفی در مقابل اتلتیکو فکر کنم. ما می خواهیم رقابت های لالیگا را نیز در جایگاه دوم به پایان بریم. مابقی مسائل برای پایان فصل و مذاکره با رییس باشگاه می ماند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.