مورینیو در رئال می ماند

۲۶فروردین۱۳،

سایت گل: تصمیم مورینیو مدیران چلسی را شگفت زده نکرد و گویاخود را برای جواب منفی او آماده کرده بودند. به همین سبب، اکنون جذب پیگرینی تمرکز کرده اند.
به گزارش نشریه انگلیسی میرر، ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، قصد دارد با رد پیشنهاد باشگاه چلسی، فصل آینده هم در سانتیاگو برنابئو بماند.

در چند ماه قبل و بعد از اینکه رئال در رقابت های لالیگا نتایج خوبی کسب نکرد و مشخص شد که جام قهرمانی را به بارسلونا واگذار خواهد کرد، شایعات بسیاری در مورد آینده مورینیو انتشار یافت که یکی از آنها شایعه بازگشت او به استمفوردبریج بود؛ جایی که مورینیو بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ در آن مربیگری کرد و از محبوبیت بالایی بین هواداران چلسی برخوردار است. هواداران این باشگاه در هفته های اخیر بارها در بازی های تیم شان نام مورینیو را فریاد زدند و خواستار بازگشت او به تیم شان شدند اما به نظر می رسد آنها باید همچنان صبر کنند.

رسیدن رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ و دورنمای کسب دو جام (لیگ قهرمانان و کوپا دل ری)، بار دیگر مدیران رئال را به فکر نگه داشتن او انداخته است. البته آقای خاص تا سال ۲۰۱۶ با رئال قرار دارد اما به تازگی اعلام کرد که در مورد آینده اش در پایان فصل با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، گفتگو خواهد کرد. مورینیو هیچ وقت علاقه اش به رقابت های لیگ برتر انگلیس پنهان نکرد و بارها اعلام کرد که بعد از جدایی از رئال، به لیگ برتر بازخواهد گشت اما آن طور که نشریه میرر ادعا کرده، شاید زمان بازگشت او تابستان آینده نباشد. پیش از این گفته شده بود که مورینیو در ژانویه توافق نامه ای با مدیران رئال امضا کرده که براساس آن، تحت هر شرایط، این مربی در پایان فصل با رئال قطع همکاری کند اما آنچه از شواهد برمی آید، نشان می دهد که دوران حضور این مربی در سانتیاگو برنابئو طولانی تر خواهد شد.

از سوی دیگر، نشریه تلگراف اعلام کرد که تصمیم مورینیو مدیران چلسی را شگفت زده نکرد و آنها از قبل خود را برای جواب منفی مربی پرتغالی آماده کرده بودند. به همین سبب، اکنون روی گزینه بعدی شان که مانوئل پیگرینی، سرمربی فعلی مالاگاست، تمرکز کرده اند.  

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، پیگیرینی را بهترین گزینه برای هدایت تیمش در فصل آینده می داند. این مربی شیلیایی که سابقه هدایت رئال مادرید را نیز دارد، در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ نتایج بسیار خوبی با مالاگا گرفت و فاصله بسیاری تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز نداشت.

چلسی در دو فصل اخیر، سه مربی عوض کرده و در یک سال و نیم اخیر با مربیانی کار کرده که به عنوان مربی موقت روی نیمکت این تیم نشسته اند. البته گفته می گردد که آبراموویچ علاقه ای به قطع همکاری با رافا بنیتس ندارد اما نارضایتی هواداران چلسی از این مربی و شعارهایی که در همه دیدارهای تیم شان علیه این مربی اسپانیایی سر می دهند، مالک متمول آبی ها را نیز متقاعد کرده که در تابستان به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی تازه باشد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.