موزه ای به مناسبت زادروز بنیانگذار فراری

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ۱۱۶ اُمین زادروز انزو فراری، اسطوره مسابقات خودرو قرن بیستم، شرکت خودروسازی فراری موزه انزو فراری را در مودنای ایتالیا برگزار می کند

موزه ای به مناسبت زادروز بنیانگذار فراری

خبراقتصادی:در سالنی شبیه به کلاه ایمنی مسابقات خودرو، ۵۰ خودروی مسابقه ای فراری در معرض نمایش قرار گرفته اند که یادآور تاریخ  بیش از یک قرن مسابقات اتومبیل رانی است. لوکا دی مونتزمولو رئیس هئیت مدیره شرکت خودروسازی فراری و پییرو فراری فرزند انزو در ۱۸ فوریه امسال ساختمان تازهی را به این موزه اختصاص دادند.

موزه انزو فراری قبلا در دو ساختمان قرار داشت که یکی منزل دوران کودکی انزو و کارگاه پدر انزو بود و دیگر ساختمان بود که اشیا و ابزارهای مورد استفاده این خودروساز در طول یک قرن قبل را در خود جا داده بود. تصاویری و فیلم هایی از انزو بر روی دیوار ساختمان قبلی به نمایش درآمده اند. اما گالری تازه جنبه مکمل موزه فراری را دارد و ساختمان های قبلی بیشتر جنبه تاریخی داشته اند در حالی که ساختمان مکمل بیشتر برای ارتقای برند و نگاهی به آینده طراحی شده است. با این حال در موزه تازه با این که نگاه به آینده است اما خودروهای کلاسیک فراری هم در معرض دید قرار گرفته اند تا حس موزه بودن آن حفظ شود. این موزه فقط در کریستمس و آغاز سال نوی میلادی تعطیل است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.