موسسه حمایت از هنرمندان پیشکسوت نیازمند نگاه ویژه مسئولان

داوود رشیدی: مسئولان و مدیران فرهنگی باید نگاه ویژه‌ای به این موسسه داشته باشند، حال که شاهد تولد چنین موسسه‌ای هستیم باید کمک کنند تا بلوغ آن را نیز نظاره‌گر باشیم.

به گزارش ممتاز ، بازیگر صاحب نام و توانمند کشورمان داوود رشیدی در بازدید از موسسه و نشستی با سید عباس عظیمی مدیر عامل آن اظهار داشت: مسئولان و مدیران فرهنگی باید نگاه ویژه‌ای به این موسسه داشته باشند.حال که شاهد تولد چنین موسسه ای هستیم باید کمک کنند تا بلوغ آن را نیز نظاره‌گر باشیم. فرصت کم است بایستی با تامل بیشتر و عمیق تربه حمایت از هنرمندانی که یک عمر زحمت کشیده اند بیاندیشیم ،تا بتوان خدمات ارزنده آنانرا تا زمانی که می باشند ارج نهیم نه آنکه افسوس زمان های از دست رفته را بخوریم.مسوولان باید به فکر باشند میتوان با حداقل امکانات دل هنرمندان را بدست آورد.

این بازیگر و کارگردان صاحب نام در ادامه افزود:زیاد شنیده ایم هر روز میگویند آن کار رابرای پیشکسوتان انجام میدهیم اما تا عمل رسد معلوم نیست ….وجود چنین موسسه ای برای رسیدگی به امورپیشکسوتان بسیار ضروری بود که به شکر خدا تاسیس شد و امروز شاهد فعالیت آن هستیم اما اگر در بودجه سال ۹۰ کشور پیش بینی های لازم انجام نگیرد یکسال دیگر هم فعالیت اصلی موسسه به تعویق خواهد افتاد و جای افسوس بسیار خواهیم خورد.

از کمیسیون فرهنگی مجلس تقاضا داریم کمی از وقت خود را هم برای تعیین اعتبارات لازم به موسسه بگذارند. از آقای رییس جمهور محترم نیز میخواهیم نگاه مهربانانه تری بر بودجه موسسه هنرمندان پیشکسوت داشته باشند.

سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور داوود رشیدی این بازیگر نام آشنا و برجسته کشورمان گفت: برنامه های بسیاری در موسسه داریم که اگر به سرانجام برسند از اتفاقات نادر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است،هنرمندان پیشکسوت از اهمیت ویژه‌ای در جامعه بر خوردارند به همین لحاظ حضور آنان در موسسه یک امتیاز ویژه ای است که به نفع خودشان خرج خواهد شد. ما باید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف موسسه استفاده کنیم تا در نهایت شاهد گسترش حمایت‌های لازم و درخور و شان بزرگان هنر این مرز و بوم باشیم.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.