موسوی: آژانس قدر همکاری‌های ایران را بداند/ تصمیم غیرسازنده، با واکنش درخور ایران مواجه می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی قدر همکاری‌های ایران را بداند. تصمیم غیرسازنده آژانس با واکنش درخور ایران مواجه می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی در نشست خبری امروز خود گفت: احتمالاً نشست سران کشورهای ایران روسیه و ترکیه در ارتباط با موضوع آستانه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود.

وی افزود: احتمالا در جریان سفر آقای ظریف به دو کشور ترکیه و روسیه در این مورد صحبت می‌شود و تاریخی برای برگزاری آن در آینده  نزدیک مشخص می‌شود .

موسوی در  ادامه صحبت های  خود با انتقاد از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران گفت:  آنها تلاش دارند  موضوعی که بسته شده است را  بر مبنای ادعاهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و شخصیت نتانیاهو باز کنند.

وی  ادامه داد: جای تاسف دارد که آژانس به جای  اتکا به مدارک متقن و نگاه به همکاری‌های خوب و سطح بالای ایران با این سازمان بین المللی به  ادعاهای رژیمی  می‌پردازد که  خصومتش با مردم  و نظام ایران و نظام بین الملل برای همگان  روشن است .

 موسوی گفت: ما به آژانس توصیه  می‌کنیم که کمی  آینده‌نگری داشته باشد و قدر همکاری‌های ایران را  بداند .

وی گفت: امیدواریم  نشست اخیر آژانس منجر به  نتیجه‌ای  شود که برای حفظ امنیت بین‌المللی مفید و سازنده است .

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر آژانس تصمیمی غیر سازنده‌ای در مورد ایران بگیرد، امکان دارد که ایران واکنش درخوری نشان دهد و احتمالاً آنها خودشان حدس  خواهند زد که این تصمیم چه خواهد بود .

این خبر تکمیل می شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.