موسیقی در خوابی عمیق فرو رفته است/ تاخیر در انتشار یافتن ˝این و آن˝

۱۱اردیبهشت،

شهریار کهن زاد در گفت و گو با هنرآنلاین

یک آهنگساز گفت: متاسفانه موسیقی در خوابی عمیق فرو رفته است و شرایط بی ثبات این حوزه سبب شده است تا هنرمندان علاقه مند به موسیقی نتوانند به درستی فعالیت کنند.

شهریار کهن زاد، آهنگساز و خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم ” این و آن ” که قرار بود به زودی منتشر شود، به سبب شرایط نامناسب اقتصادی انتشار یافتن این اثر را به زمان دیگری موکول کردم.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: متاسفانه موسیقی در خوابی عمیق فرو رفته است و شرایط بی ثبات این حوزه سبب شده است تا هنرمندان علاقه مند به موسیقی نتوانند به درستی فعالیت کنند، همچنین ترجیح می دهم این اثر موسیقایی در زمانیکه شرایط و امکانات لازم فراهم بود در ایران و آمازون روانه بازار موسیقی شود.

این خواننده با اشاره به اینکه عنوان این اثر ” این و آن ” است، افزود: این اثر شامل پنج قطعه انگلیسی و پنج قطعه فارسی است که اشعار آن از مجموعه اشعار حافظ انتخاب شده؛ همچنین این اثر با آلبوم های قبلی من متفاوت است زیرا در آن از سازهای زهی و الکترونیک استفاده شده است.

کهن زاد در پایان خاطرنشان کرد: آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی این اثر موسیقایی به عهده خودم بوده، همچنین نوازندگان ارکستر سمفونیک با من در این اثر همکاری کرده اند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.