موسیقی پاپ نیازمند حضور در بخش رقابتی جشنواره است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

رضا یزدانی:

رضا یزدانی معتقد است حضور موسیقی پاپ در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فجر فضایی برای رقابت هنرمندان این عرصه با یکدیگر و همچنین زمینه رشد و ارتقای این نوع آثار را فراهم کند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، رضا یزدانی خواننده مطرح موسیقی پاپ دربارهٔ استقبال گروه‌های موسیقی پاپ از شرکت در جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره بین المللی فجر از جمله اتفاقهایی است که هر سال زمستان منتظر فرا رسیدن آن هستیم. چون در این اتفاق اتفاقات نیکی رخ می‌دهد.

او افزود: کوچکترین حسن این اتفاق این است که ما خوانندگان پاپ در دل یک اتفاق یکی پس از دیگری روی صحنه می‌رویم و آثارمان را برای مردم اجرا می کنیم. این اتفاق برای ما خوانندگان پاپ که در طی سال فرصتی برای حضور مشترک در یک اتفاق فرهنگی را نداریم بسیار شیرین و دوست داشتنی است.

این خواننده که به زودی آلبوم “ساعت ها خوابن” را منتشر می‌کند، ادامه داد: من امسال هم مانند سال قبل در بخش جنبی جشنواره حضور دارم و برای مردم بخشی از کارهای قبلی و همچنین بخشی از کارهای آلبوم تازهم را اجرا می‌کنم. فکر می‌کنم دیگر خوانندگان موسیقی پاپ هم مانند من به جشنواره علاقه‌مند می باشند و از اجرا و حضور در آن استقبال می‌کنند.

او در ادامه اظهار کرد: خوشحالیم که مسئولان متوجه علاقه مردم و بخصوص نسل جوان به موسیقی پاپ می باشند و در دل جشنواره فجر بعنوان یک اتفاق بین المللی امکانی را هم برای حضور این نوع موسیقی فراهم کرده‌اند تا ما بتوانیم در کنار دیگر انواع موسیقی کارمان را اجرا کنیم و مخاطبان موسیقی پاپ هم بتوانند پای برنامه مورد علاقه‌شان بنشینند.

یزدانی با تاکید بر اینکه موسیقی پاپ نیاز به حضور در بخش رقابتی را دارد، گفت: ما خوانندگان پاپ خوشحالیم که در بخش جنبی فضایی برای اجرای کارمان داریم اما به نظرم بهتر است فضای رقابتی برای موسیقی پاپ هم فراهم شود.

او ادامه داد: وقتی اثری در بخش رقابتی جشنواره روی صحنه برود بی‌شک سعی می‌کند بهترین اثر و اجرا را از خود به جای بگذارد و همین اتفاق می‌تواند به نفع موسیقی کشورمان تمام شود. حال اگر موسیقی پاپ هم وارد این بخش رقابتی شود خواننده‌ها گروه‌ها و نوازنده‌ها همه سعی می‌کنند کار خود را به مراتب بهتر از قبل انجام دهند.

این خواننده موسیقی پاپ دربارهٔ جشنواره گفت: از آنجا که جشنواره موسیقی فجر در سال تنها یک بار برگزار می‌شود و جشنواره مطرح دیگری هم برای رقابت خوانندگان پاپ با یکدیگر وجود ندارد، بهتر است جشنواره فجر این امکان را هم برای ما فراهم کند.

خواننده آلبوم موسیقی «خاطرات مبهم» دربارهٔ نیاز بخش موسیقی پاپ در بخش رقابتی گفت: هر چند ما به همین حضور در بخش جنبی هم رضایت داریم اما فکر می‌کنم حضور موسیقی پاپ در بخش رقابتی سبب ایجاد جذابیت در جشنواره خواهد شد.

او افزود: این جذابیت قطعا مردم را هم به خود جلب خواهد کرد و از طرف دیگر بزرگان موسیقی پاپ کشورمان کارها را داوری می‌کنند و با انتخاب بهترین اثر می‌توانند مولفه‌های یک اثر خوب و استاندارد موسیقی پاپ را هم معرفی کنند.

یزدانی همچنین گفت: قطعا حضور موسیقی پاپ در جشنواره نمی‌تواند آسیبی برای انواع دیگر موسیقی داشته باشد، چون هر نوع موسیقی مخاطب خاص خودش را دارد. بنابراین فکر می‌کنم بهتر است موسیقی پاپ را هم وارد گروه آثار رقابتی کنیم و فضایی برای بهتر شدن و ارتقای این نوع موسیقی که گروه سنی جوان آن را دنبال کرده و از آن تاثیر می پذیرند ایجاد کنیم.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.