موسیقی پاپ کشور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

علی لهراسبی در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

خواننده قطعه ˝حس غریب˝ معتقد است، موسیقی پاپ کشور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و تعدد کنسرت‌ها سبب ترغیب مخاطب و بسط و گسترش هنر موسیقی می‌شود.

علی لهراسبی در این باره iبه خبرنگار موسیقی هنر آنلاین گفت: از آنجا که مخاطبان موسیقی در شهر اصفهان بسیارند و از موسیقی حمایت می‌کنند و فرهنگ شنیداری بسیار مطلوبی در این استان iبه چشم می خورد، دوست داشتم در این شهر iبه صحنه بروم، از این رو ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه در سالن مهستان اصفهان iبه اجرای برنامه می‌پردازم.

وی ادامه داد: گروه موسیقی من با سرپرستی فربد یزان فر با تنوع در تنظیم قطعات برای ارکستر، سعی دارد iبه مخاطبان احترام بگذارد و امیدوارم حاضرین در این اجرا از شنیدن قطعات لذت ببرند.

لهراسبی با اشاره iبه تعدد کنسرت های موسیقی اظهار نمود: با تعدد کنسرت های موسیقی در چند ماه اخیر بنظر می رسد موسیقی پاپ کشور روزهای خوبی را پشت سر می گذارد وبه نظرم تعدد این کنسرت ها می تواند با ترغیب مخاطب در این زمینه iبه بسط و گسترش این هنر کار ساز باشد.

این خواننده در پایان در کنسرت های خود در تهران نیز خاطر نشان نمود:۲۳  آبانماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران iبه اجرای برنامه می پردازم که امیدوارم در این اجرا مخاطبم را راضی نگه دارم.
 

انتهای پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.