موضع آیت‌الله سیستانی دربارهٔ گروهک منافقین قاطعانه است

۱۴اردیبهشت،

نماینده آیت‌الله سیستانی در استان دیالی با واکنشی جدی نسبت به گروهک تروریستی منافقین گفت: موضع مرجعیت دربارهٔ این گروهک تروریستی، شناخته شده و قاطع است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، حجت الاسلام هانی التمیمی در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان و در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی با خودفروخته توصیف کردن گروهک تروریستی منافقین گفت: این اشخاص خود را به استکبار جهانی و ظالمان فروختند و مزدور آنها شدند و در حقیقت با انضمام به آنها به خود ظلم کردند.

نماینده مرجعیت عالی شیعیان عراق با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام افزود: امیرمؤمنان فرمودند ” یاری‌گر مظلوم باشید و دشمن ظالم “، اما منافقین عکس حدیث شریف، یاری رسان ظالم و دشمن مظلومان می باشند.

حجت الاسلام تمیمی دربارهٔ مواضع حضرت آیت‌الله سیستانی نسبت به گروهک تروریستی منافقین اظهارداشت: موضع مرجعیت کاملا روشن، آشکار و برگرفته از اسلام است؛ آیت‌الله سیستانی نسبت به واقعیت و مسائل منافقین آشنا می باشند و موضع قاطعی دربارهٔ آنها دارند؛ النفاق اشد من الکفر، این مقوله موضع علما و مراجع از جمله آیت الله سیستانی است.

نماینده مرجعیت در ادامه افزود: آیت‌الله سیستانی معتقدند خطر این اشخاص برای اسلام از خطر کفار بیشتر است زیرا این اشخاص لباس اسلام را به تن کرده‌اند اما در باطن منافق می باشند.

وی در پایان با اشاره به زوال استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در پایان خاطرنشان کرد: آینده جهان متعلق به اسلام، بیداری اسلامی و دولت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.