موضوع نامه وزیران سابق به رهبری درباره ایجاد ستاد فراقوه‌ای است

محسن رضایی:

ایران > سیاست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نامه وزیران سابق به رهبر معظم انقلاب توضیح داد: آقایان در نامه‌ای تاکید کرده بودند که ستاد فراقوه‌ای تشکیل شود و این ستاد اختیارات زیادی را داشته باشد حتی رئیس جمهور می‌تواند همچنان مسئولیت این ستاد پیشنهادی را بر عهده بگیرد.

به گزارش مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمعه شب در چهارمین نشست رسانه و چشم انداز در پاسخ به این سوالی در باره موضوع نامه وزیران سابق به رهبری مبنی بر تشکیل ستاد فراقوه‌ای و علت نوشتن این نامه گفت: آقایان در نامه‌ای تاکید کرده بودند که ستاد فراقوه‌ای تشکیل شود و این ستاد اختیارات زیادی را داشته باشد. البته رسانه‌ها و طرفداران دولت در این زمینه بزرگنمایی کردند و گفتند که رئیس جمهور دیگر جایگاهی ندارد بلکه اصلا در این نامه به این موضوع اشاره‌ای نشده بود و حتی رئیس جمهور می‌تواند همچنان مسئولیت این ستاد پیشنهادی را بر عهده بگیرد. نامه فقط در این حد بود و چیز دیگری در آن اشاره نشده بود.

لازم به ذکر است روزنامه ایران هفته گذشته از نامه متکی، دانش جعفری و پورمحمدی وزیران سابق دولت احمدی نژاد خبر داد که در آن خواسته شده بود که شورایی متشکل از روسای سه قوه تشکیل شود و کارهای دولت را انجام دهد. روزنامه ایران این نامه را درجهت حذف دولت احمدی نژاد دانسته بود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.