موضوع نحوه اداره بانک مرکزی ارجاع شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه این مجمع به ادامه بررسی نحوه اداره بانک مرکزی پرداختند و آن را برای رسیدگی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند.

خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه مجمع امروز با حضور اکثریت اعضا و روسای قوای مقننه و قضاییه تشکیل شد.

براساس این گزارش، بحث ناتمام جلسه قبل دربارهٔ نحوه اداره بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باردیگر با حضور دبیر کل بانک مرکزی و معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح و پس از اظهارات اعضا و مدعوین، این موضوع به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شد.

مقرر شد در کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریک مساعی و اخذ نظرات کارشناسان اقتصادی از دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، اعضای مجمع و صاحب نظران مربوطه، نظرات پیشنهادی این کمیسیون، جهت اخذ تصمیم نهایی به صحن مجمع ارایه شود.

در اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۳ (۲۳ فروردین ماه) نحوه اداره بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در دی ماه سال ۱۳۸۹ به عنوان معضل توسط رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده بود در دستور جلسه قرار گرفت که پس از بحث و بررسی های مبسوط سران سه قوه، اعضاء، نمایندگان دولت، بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی، ادامه بحث و تصمیم گیری در این باره به جلسه آتی مجمع موکول شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.