موفقیت بالاتر از حد جهانی در عمل های IUI در مرکز ناباروری منتصری

۲۳ شهریور – ۱۲:۳۴:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  موفقیت جهانی در عمل IUI در مراکز ناباروری بین ۸ تا ۱۰ درصد است و این در حالی است که موفقیت این عمل در این مرکز در حدود ۱۲ درصد است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، مسئول آزمایشگاه جنین شناسی مرکز ناباروری منتصریه با بیان اینکه در مرکز ناباروری منتصریه به طور متوسط ماهانه ۱۰۰ عمل از این نوع عمل انجام می شود، اظهار داشت: در واقع این عمل تزریق اسپرم شستشو داده شده به داخل رحم است که به طور طبیعی درصد موفقیت کمی دارد و به نوعی شبیه فرآیند طبیعی بارداری است.
محسن جلالی در ادامه با اشاره به دیگر عمل های باروری که در این مرکز انجام می شود، تصریح کرد: تمام عمل هایی که در اصطلاح به آن ها art می گویند نیز در این مرکز انجام می شود.
وی در این راستا ادامه داد: این گروه از عمل ها عمل هایی هستند که لازمه انجام آنها خارج کردن تخمک از رحم است که به طور متوسط ماهیانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ عمل از این دست در این مرکز انجام می شود.
جلالی با اشاره به موفقیت های چشمگیر این مرکز در انجام این عمل نیز خاطرنشان کرد: در حالیکه در اروپا بیشترین درصد موفقیت در این عمل ها ۳۲ درصد است و در این مرکز موفقیت این عمل به ۳۵ درصد می رسد.
مسئول آزمایشگاه جنین شناسی مرکز ناباروری منتصریه با اشاره به تجهیزات مورد استفاده در این مرکز تاکید کرد: مهمترین دستگاهی که در این مرکز استفاده می شود میکرو لینجکشن است که در گرفتن اسپرم برای انجام عمل لقاح کاربرد دارد.
وی ادامه داد: دستگاه های مهم دیگری مانند لیزر و ارکستپشن که کاربرد آن در گرفتن تخمک و چندین دستگاه انکوواتور که نگهدارنده جنین است نیز در این مرکز وجود دارد.
جلالی با بیان اینکه در حال حاضر در تمام مراکز ناباروری این دستگاه ها وجود دارد، افزود: این مهارت پزشکان است که امکان موفقیت در این عمل ها را بالاتر می برد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۳۱۲۳۴۵۳۴۷۵


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اعظم:

    سلام‏ ‏لطفا‏ ‏ادرس‏ ‏مرکز‏ ‏منتصری‏ ‏رو‏ ‏برام‏ ‏ارسال‏ ‏کنید‏ ‏ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.