موفقیت ایران در اجلاس نم، بر مذاکرات با ۱+۵ تاثیر گذار خواهد بود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس نم، مذاکرات با ۱+۵ را به نفع کشورمان رقم خواهد زد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه آتی گروه ۱+۵ با ایران گفت: گروه ۱+۵ می داند که برنامه هسته ای ایران کاملا صلح آمیز بوده و اعمال فشار و تهدیدها از سوی اتحادیه اروپا علیه کشورمان هیچ تاثیری بر روند مذاکرات با گروه ۱+۵ نخواهد گذاشت و در اراده ملت ایران در مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه خللی وارد نخواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه دولتمردان غربی خواهان بسته شدن پرونده هسته ای ایران نیستند، تصریح کرد: غرب می‌داند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح آمیز بوده و سران عوامل استکبار در این مذاکرات تنها به دنبال فرصت سوزی هستند تا از روش‌های مختلف به کشورمان فشار وارد کرده و ایران را وادار به تسلیم کنند که با اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه غرب موفق نخواهد شد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به موفقیت ایران در برگزاری اجلاس نم خاطرنشان کرد: باتوجه به اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران و برگزاری موفقیت آمیز اجلاس نم، قطعا کشورمان در مذاکرات با گروه ۱+۵ موفق خواهد بود و به نتایج مثبتی خواهد رسید.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.