موفقیت برند LG در بازار ایران از روی شانس و اقبال نیست



تاریخ انتشار: ۳ May 2016 | 10:12 am

تلاش LG برای حفظ اقتدار در بازار ایران

شرکت LG از جمله شرکت هایی است که برای حضور در بازار ایران همواره تلاش نموده و پس از برجام نیز می کوشد تا حضور خود را در بازار ایران هرچه پر رنگ تر کرده و اقتدار خود را در بازار لوازم خانگی ایران حفظ نماید.

موفقیت LG در ایران بر پایه شانس و اقبال نیست

رئیس جمهور کره جنوبی در راستای احیای مناسبات تجاری و اقتصادی با ایران و به عنوان عالیترین مقام این کشور بعد از ۵۴ سال، دیروز ۱۳ اردیبهشت ماه در سفری سه روزه وارد تهران شد.نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که، اولین حضور رئیس جمهور کره جنوبی، خانم پارک گئون های، با هدف گسترش روابط با ایران، به عنوان مهم ترین کشور منطقه خاور میانه صورت می گیرد و افزود، پس از لغو تحریم ها و اجرای برجام، ایران فرصت های نوظهوری یافته که می تواند شریک بزرگ و مهم تجاری، برای این کشور به حساب آید. در این سفر رئیس جمهور کره جنوبی را بزرگترین هیات تجاری کره جنوبی شامل ۲۳۶ نفر از مسئولان و صاحبان شرکت های بزرگ تجاری و صنعتی از جمله شرکت LG همراهی می کنند.

شرکت LG از جمله شرکت هایی است که برای حضور در بازار ایران همواره تلاش نموده و پس از برجام نیز می کوشد تا حضور خود را در بازار ایران هرچه پر رنگ تر کرده و اقتدار خود را در بازار لوازم خانگی ایران حفظ نماید.

در این راستا در نشست خبری که به میزبانی شرکت LG در برج های دوقلوی این شرکت در سئول برگزار شد، آقایان تی هان ریو (Taehun Ryu)، مدیربازاریابی و فروش لوازم خانگی خاور میانه و آفریقای شرکت LG و کوین چو ( Kevin Cho ) ، مدیر بخش بازاریابی و فروش سیستم های تهویه هوای شرکت LG، ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان رسانه های خبری و خبرگزاریهای داخلی، به تشریح سیاست های آینده LG در بازار ایران پرداختند.

lg-1.jpg

آقای تی هان در مورد این موضوع که چرا باید مردم ایران محصولات LG را انتخاب کنند، در صورتی که رقبای دیگر نیز در بازار ایران حضور دارند، گفتند: اگر در مقیاس جهانی هم نگاه کنیم، LG جزو بهترین هاست، ما در هر کشور پس از تحقیقات جامعی که انجام می دهیم، بسته به نیازهای برخاسته از فرهنگ و سبک زندگی همان کشور، اقدام به تولید محصولات مورد نیاز آنها می کنیم.

و در ادامه آقای کوین افزود: ما در هر گروه از محصولات خود تنوع زیادی داریم و با توجه به هزینه بالای انرژی در ایران و البته جهان و توجه خاص LG به صرفه جویی در مصرف انرژی، این موضوع در کلیه محصولات ما در نظر گرفته می شود. تا جایی که ما در سریinverter  در کولر هایمان تا ۷۳% صرفه جویی در مصرف انرژی داشته ایم.

lg-2.jpg

آقای تی هان  گفت : قبل از برداشته شدن تحریم ها، اگرچه رابطه دولت ایران و کره جنوبی خوب بوده ولی موانعی بر سر راه داشته ایم که LG با تلاش خود توانسته است، علی رغم تمام این مشکلات، اولین در بازار لوازم خانگی ایران باشد. ما بازار خوبی در ایران داریم و تمام تلاش خود را برای حفظ آن خواهیم کرد، که این موضوع نتیجه تلاش بی وقفه LG با همراهی شرکت گلدیران در بازار ایران می باشد. ایران یکی از مهم ترین بازارهای LG در خاور میانه است، پس این بازار را از دست نمی دهیم. 

آقای کوین در مورد تغییرات LG در طی ۱۰ سال آینده گفت: LG همواره تلاش نموده در تغییرات پیشرو باشد، در ده سال آینده شاهد تغییرات بیشتری در زمینه تکنولوژی در محصولات LG خواهید بود. بخصوص در زمینه سیستم های تهویه مطبوع پیشرفت های زیادی خواهیم داشت، به خصوص در بخش B2C.

lg-3_copy.jpg

آقای تی هان اظهار داشت از بین محصولات LG یخچال های ساید بای ساید و ماشین های لباس شویی Front Door و مایکروویو سولاردام (solardom)، دربین مردم ایران پر طرفدارترهستند و البته این موفقیت شانسی نیست. در LG یک مرکز تحقیق در مورد روش زندگی وجود دارد که در بدو صادرات محصولات به هر کشور در مورد سبک زندگی مردم آن کشور تحقیق می شود و این نتایج به بخش R&d ارسال می گردد، تا مورد بررسی قرار گیرد. پیرو همین تحقیقات ما در حال بررسی صادرات محصولات ارزان و کم حجم LG به ایران نیزهستیم و قرار است تعداد محدودی را برای بررسی بیشتر روانه بازار ایران نماییم.

هر دو مسئول پاسخگو تاکید کردند، LG متعهد به نوآوری در تکنولوژی با بهره گیری از بهترین متخصصین، تولید محصولات باکیفیت، پشتیبانی از محصول، خدمات پس از فروش و احترام به مشتری می باشد.

 

اختصاصی ممتاز نیوز

 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.