موفقیت سپاه موجب دلگرمی دوستداران و یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ‘عبدالله عراقی’ روز پنجشنبه در همایش بصیرت که در سرپل ذهاب برگزار شد، افزود: امروزه ترس و وحشت دشمن به علت تکیه رزمندگان اسلام به خداوند است و هر جا منافع جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار گیرد مردم بصورت خودجوش پا به عرصه مقابله با تهدید می گذارند تا دشمن را از کرده خویش پشیمان کنند.

وی گفت: آبادانی و ایجاد اشتغال و بالابردن وضعیت فرهنگی، معیشتی و رفاه مردم وظیفه ای بر دوش مسوولان نظام و دولتمردان است و آنها تمامی توانشان را برای این مهم بکار گرفته اند هر چند در این مسیر نیاز به همراهی و حمایت بیشتر از سوی مردم وجود دارد.

سردار عراقی با بیان اینکه یکی از وظایف هر دولتی برقراری امنیت است، اظهار کرد: تامین امنیت ملی به معنای حفظ تمامیت ارضی، وظیفه دولت هاست چون باید برای پیشبرد اهداف خود مقتدر باشند و بر اساس این اقتدار، برای مردم امنیت را به ارمغان بیاورند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه سرزمین، ملت و اقتدار را سه شاخصه مهم هر دولتی دانست و گفت: در گذشته امنیت ملی به نیروهای مسلح اطلاق می شد اما امروزه نیروهای مسلح تنها جزیی از امنیت ملی محسوب می شوند.

وی پنج مولفه اصلی امنیت پایدار را وجود نیروهای نظامی مقتدر و مجهز، تامین رفاه اقتصادی و بالا بردن سطح رفاه اجتماعی، مدارای قومی و مذهبی، مقبولیت با مشروعیت و حفظ منابع اساسی مملکت و دسترسی آسان به آنها را عنوان کرد.

سردار عراقی در ادامه بازنشستگان نیروهای مسلح را هم سنگران شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: این عزیزان در دفاع مقدس با ایثار و مجاهدت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند تا دست متجاوزین به کشور را قطع کنند بنابر این امروز وظیفه ما قدرشناسی از زحمات آنان است.

۷۳۹۹/۵۶۷/۹۱۰۲/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۵۹۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.