مولایی: قربانی اتفاقاتی شدم که در شهرداری‌ افتاد/ حالا بسیار تیم‌ها به بازیکنان این تیم اعتماد نمی‌کنند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی مولایی بازیکن سابق مس کرمان و سپاهان که سال قبل در شهرداری تبریز بازی می‌کرد در حال حاضر بدون تیم مانده و این موضوع را مربوط به اتفاقاتی می‌داند که پارسال در شهرداری تبریز افتاد.

به گزارش ممتاز؛ مولایی در مورد این که هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست می‌گوید: «همه چیز در شهرداری تبریز به خوبی پیش می‌رفت ولی اتفاقاتی که افتاد همه چیز را به هم ریخت. الان هم ۶۰ درصد قراردادم را نگرفته ام و پاداش صعود هم که از بین رفت و این اتفاقات به ضرر من تمام شد. اگر این اتفاقات نمی‌افتاد مطمئنا می‌توانستم پیشنهادهای خوبی داشته باشم ولی شما می‌بینید که اکثر بازیکنان شهرداری به هیچ تیمی نرفته‌اند و من هم مثل بسیار از آنها قربانی اتفاقات فصل قبل شده‌ام.»

مولایی ادامه می‌دهد: «خیلی از بازیکنان بی‌تقصیر بودند ولی متاسفانه تیم را محروم کردند. مسئولان فدراسیون روی بازی‌هایی دست گذاشتند که همه آنها را باخته بودیم. در ضمن من در آن مدت کوتاهی که در شهرداری تبریز بودم چیزی از آقای کمالوند ندیدم. متاسفانه این اتفاقات به ضرر بسیار‌ها از جمله من تمام شد و حالا بسیار سخت است که بتوانیم به تیم دیگری برویم و حتی از لحاظ مالی هم ضرر کردیم. حالا اگر تیمی هم بخواهد دنبال جذب من باشد شاید تردید داشته باشد چون دیدگاه‌ها نسبت به شهرداری تبریز تغییر کرد. من فعلا بدون تیم هستم و این در حالی است که سهمیه لیگ یک محسوب می‌شوم. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.