مومنی: خریدهای استقلال به اندازه اسم این تیم بزرگ نیست/ جواد زرینچه برگ برنده استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جواد زرینچه برگ برنده زرین استقلال است و انتخاب او می‌تواند کمک حال فرهاد مجیدی باشد.

محمد مومنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خروج مهدی قایدی از استقلال اظهار کرد: انتقال به تیم دیگر برای هر بازیکنی پیش می‌آید اما به دلیل این‌که مهدی قایدی تک ستاره باشگاه بود، همه ناراحت هستند. از نوع انتقال و درآمدی که به باشگاه می‌رسد کسی ناراضی نیست. همه مربیان بازیکن سازی می‌کنند تا بتواند از آن درآمد کسب کنند و این طبیعی است. مشکل فقط این است که بازیکنی با کیفیت او در استقلال نداریم و همین مساله ناراحت کننده است.

او ادامه داد: استقلال برای این‌که بتواند زنده باشد و خودش را پایدار نگه دارد، اقدام به فروش او کرد و به هر جهت آینده قایدی هم مهم است و برای هر دو طرف می‌تواند مفید باشد. در امارات چشم‌های بیشتری وجود دارد که او را ببینند و باتوجه به این‌که قایدی خودش بوشهری است، آب و هوای امارات می تواند برایش بهتر و مناسب تر باشد. او زندگی بهتری هم می‌تواند داشته باشد و خودش و خانواده‌اش را راضی تر کند. عملکردش در امارات تعیین می‌کند که به جای بالاتری می‌رود یا خیر. این‌که باشگاه با اقداماتش می‌تواند بازیکنان موثرتری بسازد و از آن‌ها درآمد زایی کند، این یک کار حرفه‌ای است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات عنوان کرد: شنیدم حسینی از استقلال جدا شده است و این ناراحت کننده است. محمدرضا آزادی زمانی که در تراکتور بود، می‌خواستم او را به استقلال بیاورم اما نشد. حالا نمی‌دانم او آمادگی دارد یا خیر. عارف آقاسی هم سال گذشته زیاد بازی نکرد اما خریدهای استقلال به اندازه اسم این تیم بزرگ نیست. فقط بازیکنانی که از قبل داریم می‌توانند زمینه ساز بزرگ شدن بازیکنان جدید شوند و باید به این مساله امیدوار باشیم اما با این شرایط شاید نتوانیم مقابل الهلال خوب کار کنیم.

او در رابطه با انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم استقلال گفت: او برگ برنده زرین استقلال است و کار خوب مدیریت باشگاه است. من میانه خوبی با مدیریت باشگاه ندارم اما انتخاب زرینچه کار فاخر و ارزشمند آقای مددی است و اینجا باید او را ستایش کنیم و این انتخاب می‌تواند کمک حال فرهاد مجیدی باشد. از این به بعد همه چیز دست فرهاد مجیدی است که از بازیکنانش چگونه کار بگیرد تا توانایی‌های بازیکنان را باتوجه به جوانی‌شان بالا ببرد. امیدوارم توانمندی آن‌ها به نفع هواداران استقلال رقم بخورد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.