مونتاژ کامپیوترهای hp از ابتدا در کجا انجام شده است؟

۲۰م آذر ،

فاوانیوز: شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که قرار است خط تولید مک را در امریکا راه اندازی کند و بخاطر آن سر و صدای بسیاری به راه انداخته در حالیکه شرکت hp همیشه کامپیوترهای خود را در امریکا مونتاژ کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Cnet،کامپیوترهای شرکت hp از ابتدای تاسیس این شرکت در کشور امریکا و در شهرهای هوستون و ایندیاناپولیس مونتاژ میشوند، هزاران نفر در این کارخانجات و شرکتها کار میکنند و سالانه چندین میلیارد دلار سود از فروش این محصولات عاید شرکت hp میشود. مقامات شرکت hp به خاطر سر و صدای بسیار شرکت اپل ناچار شدند به طرق مختلف و در جلسات مختلف اعلام کنند که کامپیوترهای آنها همیشه در امریکا مونتاژ شده است.

مقامات شرکت hp اعلام کردند که در سال جاری ۲٫۹ میلیون دستگاه کامپیوترهای این شرکت در داخل امریکا مونتاژ شده است همچنین اعلام کردند ما معتقدیم مونتاژ محصولات در امریکا نسبت به مونتاژ در آسیا سبب بالاتر رفتن کیفیت محصولات میشود و ارتباط بیشتر شرکت با مشتریان و کسب رضایت بیشتر آنهاست تا اینکه بخواهیم محصولات را از چین و از طریق دریا وارد کرده و سپس به دست مشتری برسانیم.

علاوه بر چین که اصلی ترین سازنده قطعات کامپیوتری و لپ تاپهاست بعضی کشورهای اروپایی و امریکای شمالی نیز از سازندگان قطعات سخت افزاری و مونتاژ آنها می باشند اما بعضی شرکتها مانند hp ترجیح میدهند مونتاژ محصولات را در امریکا انجام دهند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.