موکلم مرتکب جرمی نشده است/ باید در مرحله دادسرا قرار منع تعقیب صادر می‌شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

وکیل فاطمه هاشمی گفت: در پرونده موکلم جرمی واقع نشده و باید در همان مرحله دادسرا به ویژه با نامه آقای لاریجانی قرار منع تعقیب صادر می‌شد که این کار صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، “سیدمحمود علیزاده طباطبایی” وکیل فاطمه هاشمی در حاشیه جلسه دادگاه تجدید نظر وی که صبح امروز در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران برگزار شده در جمع خبرنگاران گفت: در پرونده موکلم جرمی مرتکب نشده و باید در همان مرحله دادسرا به ویژه با نامه آقای لاریجانی قرار منع تعقیب صادر می‌شد که این کار صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: جلسه امروز، دادگاه تجدید نظر است و معمولا در چنین دادگاهی حضور الزامی نیست ولی چون دعوت کردند ما آمده‌ایم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وکیل فاطمه هاشمی با اشاره به اعتراض به حکم شش ماه حبس تعلیقی موکلش اظهار داشت: در جلسه قبلی دادگاه حکم شش ماه حبس تعلیقی را صادرکرد که ما به این حکم اعتراض کردیم و در جلسه امروز دادگاه حاضر شدیم تا با ارائه توضیحاتی حکم برایت را دریافت کنیم. 

علیزاده طباطبایی در پاسخ به سوالی پیرامون علت حضور مادر و برادر فاطمه هاشمی در جلسه امروز دادگاه گفت: چون دادگاه علنی است حضور نزدیکان و وابستگان ممانعتی ندارد.

وکیل فاطمه هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: حکم تعلیقی صادر شده برای موکلم اجرایی نمی‌شود اما ما به این حکم تعلیقی هم اعتراض داریم و قطعا باید حکم برایت صادر شود. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.