میتینگ انتخاباتی آزادی، برای تحمیل کاندیدای دولت به مردم است

۲۹فروردین۱۳،

دواتگری با یادآوری همایش یکصد‌هزار نفری دولت در استادیوم آزادی:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه میتینگ انتخاباتی یکصد‌هزار نفری دولت در استادیوم آزادی هیچ توجیهی ندارد، گفت: دولت درصدد است با تبلیغات کاذب و با استفاده از امکانات دولتی، کاندیدای خود را به مردم تحمیل کند.

“مهدی دواتگری” نماینده مردم عجب‌شیر و مراغه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، برگزاری جشن تقدیر از خادمان ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی با سخنرانی رئیس‌جمهور را حرکت انتخاباتی دولت در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خواند و گفت: دولت درصدد است در این میتینگ انتخاباتی با تبلیغات کاذب و با استفاده از امکانات دولتی، کاندیدای خود را به مردم تحمیل کند.

وی در ادامه با طرح این سوال که  برگزاری این همایش چه توجیهی دارد، افزود: منابع مالی بسیار وسیعی که برای برپایی این جشن انتخاباتی تدارک دیده شده یک اقدام و نمونه بارز بهره‌برداری و سوءاستفاده آشکار از امکانات عمومی و بیت‌المال برای انتخابات است که اقدامی خلاف شرع و قانون به شمار می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان‌اینکه تامین منابع هزینه‌ای برپایی این همایش مشخص نیست، اظهار داشت: آیا آب‌کشی و جاده‌کشی روستاها، بیمه بازنشستگان، حمایت از تولید برای اشتغال جوانان و تکمیل پروژه‌های مهر‌ماندگار مهمتر است یا برگزاری میتینگ انتخاباتی؟

دواتگری در خاتمه خاطر نشان کرد: مجلس به  واسطه رکن نظارتی خود در این قضیه ورود خواهد کرد و بررسی‌های لازم در این باره را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.