میثاقیان: داور iبه برد ملوان کمک نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر برابر ملوان در نشست خبری اظهار داشت: مستحق باخت نبودیم و روی یک اشتباه فردی گل خیلی بدی خوردیم. نمی‌دانم چرا اخراج شدم، کار غیر اخلاقی نکردم و فقط گفتم بازیکن من خودش را الکی زمین نینداخته است. شاید روی ذهنیت پیشی است که برای تیم ما پنالتی نمی‌گیرند. من مظلوم واقع شده‌ام.

وی ادامه داد: رسانه‌ها فقط جملات طنز و قصار من را انعکاس می‌دهند و نمی‌گویند این همه بازیکن iبه فوتبال معرفی و با تیم‌های کم‌بضاعت کار نموده‌ام. آلومینیوم یک تیم جوان است. بازیکنان من با شرف بازی نموده‌اند و حداقل استحقاق ما برابر ملوان مساوی بود. این تیم در دقایق پایانی رو iبه توپ‌های بلند آورد اما ما بازی تاکتیکی خوبی انجام دادیم. iبه تجربه ملوان باختیم نه توان این تیم. این برد را iبه آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان در مورد اینکه در دقایق پایانی عصبانی بود خاطرنشان نمود: من از باخت خوشم نمی‌آید، اگر با تیم نوجوانان مقابل برزیل هم بازی کنم دوست دارم برنده شویم. ناراحت شدم که چرا اینگونه شد و اخراج شدم. اگر در ۳۰دقیقه پایانی بازی هم کنار زمین بودم نمی‌باختیم. داور با اخراج من iبه ملوان کمک نمود.

میثاقیان در مورد اینکه می‌تواند آلومینیوم را در لیگ برتر نگه دارد گفت: شک نکنید تیم ما در لیگ برتر می‌ماند. هرجا رفته‌ام موفق شده‌ام و اگر آماری غیر از این دارید بگویید. امروز می‌خواستیم ملوان را در خانه‌اش شکست دهیم و این افتخار را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه iبه او اولتیماتوم داده یا نه عنوان نمود: من کارم را انجام داده‌ام و همه می‌بینند که چقدر زحمت می‌کشم، مدیرعامل باشگاه با من دوست است و اخلاق بدم را تحمل می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.