میثاقیان: فدراسیون فوتبال اقتدار ندارد‌

۱۰م دیماه ،

اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از بازی داماش و آلومینیوم با بیان اینکه رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر سخت‌تر و جذاب‌تر از دور رفت است، اظهار کرد: تیم‌های بالای جدول برای بالا ماندن و تیم‌های انتهای جدول برای بقا و بالا آمدن می‌جنگند و این موضوع رقابت‌ها را سخت‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش فارس،وی افزود: با توجه به وضعیتمان در جدول رده‌بندی تنها برای برد به رشت آمده‌ایم و به چیزی جز سه امتیاز بازی فکر نمی‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم در باره بازی در زمین چمن مصنوعی رشت گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که در چمن طبیعی بازی کنیم یا مصنوعی، مهم این است که با کسب امتیاز رشت را ترک کنیم.

وی با اشاره به محرومیت یک بازیکن خود، اذعان کرد: تیغ‌نورد به دلیل اخراج در بازی مقابل استقلال تنها محروم آلومینیوم در این بازی است.

میثاقیان به برگزاری بازی با حضور تماشاگران با وجود رای قبلی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت داماش اشاره کرد و گفت: تماشای فوتبال حق تماشاگران است و بنده از حضور تماشاگران در ورزشگاه لذت می‌برم به ویژه اینکه از قدیم فوتبال‌دوستان رشت و انزلی را دوست داشته‌ام و به نطر بنده حق این تماشاگران محرومیت نیست.

وی با ابراز تعجب از تغییر رای کمیته انضباطی در برگزاری دیدار دو تیم داماش و آلومینیوم با حضور تماشاگران، افزود: اینکه فدراسیون ابتدا اعلام می‌کند بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و بعد در آستانه بازی نظرش را تغییر می‌دهد نشانه بی‌اقتداری فدراسیون فوتبال است و این یکی از مشکلات فدراسیون فوتبال ماست که تمرکز ما را نیز به‌هم زده است.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: حتما منظور آقای حسن‌زاده از برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر بازی‌های دوستانه داماش بوده است و هر تیمی غیر از آلومینیوم بود بر سر این ماجرا جنجال می‌کرد اما آلومینیوم برخلاف سرمربی جنجالی‌اش تیمی آرام و بدون حاشیه است.

وی با بیان اینکه آلومینیوم به لحاظ امکانات قابل مقایسه با دیگر تیم‌های لیگ برتری نیست، تصریح کرد: بنده هر جا رفته‌ام خدا حامی من بوده است و هم آلومینیوم صد درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند و هم من برخلاف صحبت قبلی‌ام طعمه کوسه‌های خلیج فارس نمی‌شوم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.