میزان تحقق شعار تولید ملی در بخش نشر و کتاب

میزان حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نویسندگان و ناشران ایرانی در بحث تولید ملی با توجه به شعار سال ۹۱ با حضور مدیرکل اسبق دفتر امور چاپ این وزارتخانه در رادیو فرهنگ بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ، برنامه ادبیات این هفته هفت اقلیم که ۱۴ شهریور پخش می شود، به سراغ وضعیت نشر می رود. در این برنامه شعار سال ۹۱ که حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است در حوزه کتاب و نشر مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین جلال ذکایی، کارشناس و مدیرکل سابق دفتر نشر وزارت ارشاد مهمان این برنامه است تا ضمن ارزیابی اوضاع نویسندگان و ناشران، بسترسازی و حمایت وزارت ارشاد از فعالان این حوزه در نیمه اول سال جاری را مورد  مطالعه قرار دهد.

این درحالی است که محمدمهدی فداکار، معاون اداری و مالی وزارت ارشاد در ابتدای سال جاری گفته بود:«ورازت ارشاد در راستای تحقق منویات معظم له برای حمایت از تولید ملی در حوزه نشر فرهنگ سازی می کند.

برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ از موج اف ام ردیف ۱۰۶ پخش می شود.

امین عظیمی کارشناسی، فرزانه ابراهیم زاده سردبیری، مرتضی صداقت گو تهیه کنندگی و مهدی محمدیان اجرای برنامه ادبیات هفت اقلیم را که روزهای سه شنبه پخش می شود، برعهده دارند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.